|

چشم باشگاه استقلال به مجیدی روشن شد

فرهاد مجیدی

فرزاد مجیدی گفت: بله تهران هستند و احتمالا امروز به باشگاه می آیند و جلسه نهایی را برای بازیکنان برگزار می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

 فرزاد مجیدی بعد از جلسه امروزی که در باشگاه استقلال برگزار شد، در جمع خبرنگاران حضور یافت اما هیچ اشاره ای به جزئیات جلسه نکرد. او در صحبت های خود را این گونه شروع کرد: همه مجموعه تلاش می کنند. بعد از بازی اخیری که داشتیم کادر فنی و همه دوستان شبانه روزی تلاش می کنند که بازیکنان مورد نظر سرمربی را جذب کنیم.

به گزارش «شایانیوز»، فرزاد مجیدی در پاسخ به این سوال که آیا برادرش فرهاد در تهران حضور دارد یا خیر گفت: بله تهران هستند و احتمالا امروز به باشگاه می آیند و جلسه نهایی را برای بازیکنان برگزار می کنند.

وی در واکنش به این موضوع که کار استقلال در نقل و انتقالات سخت است گفت: کار همه تیم ها در نقل و انتقالات سخت است. نگرانی هواداران در این مقطع کاملا به حق است. چند سالی است که دوستان بابت این موضوع ضربه خوردند ولی تمام تلاش مان را می کنیم که این نگرانی برطرف شود. همه دست به دست هم می دهیم تا تیمی را درست کنیم که هواداران دوست دارند.

مدیر اجرایی تیم استقلال با اشاره به بازی حساس ماه آینده مقابل الهلال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: ما زمان کمی برای یک بازی خیلی مهم داریم. از هواداران هم می خواهم که کمی صبور باشند و اجازه دهند که باشگاه کار خود را به راحتی انجام دهد. چون آن بازی خیلی مهم است همه مجموعه باید تلاش خودشان را انجام بدهند.

مجیدی بدون اشاره به محتوای جلسه امروز گفت: این یک جلسه درون باشگاه بود و اگر قرار باشد که خبرش به بیرون بیاید که درون باشگاه نمی گذاریم. احساس من این است که یک سری مسائل باید در داخل باشگاه حل شود. ولی مسائلی هم هستند که باید اصحاب رسانه و مردم بدانند. شما خبرنگاران از صبح اینجا حضور پیدا می کنید و تا غروب هستند، ما برای شما هم احترام قائل هستیم و من به همین خاطر این جا هستم. فکر می کنم که اجازه بدهید که مسائل باشگاه از طریق مدیرعامل و سرمربی اعلام شود. همه دوستان در جلسه هستند. آقای مددی هم هستند و تمام هدف مان این است که آن کاری که باید را برای استقلال انجام دهند. هواداران بدانند که من به عنوان عضو کوچکی از باشگاه هر موردی که قرار باشد آنها در جریان باشند را اطلاع می دهم.

مجیدی در پاسخ به این سوال که وضعیت تمدید و جذب بازیکنان در استقلال در چه حالی است و تا کنون چه درصدی از خواسته های کادرفنی در نقل و انتقالات محقق شده گفت: با شناختی که از فرهاد داریم از ماه ها  پیش در این مساله ورود کرده و اگر بازیکنی هم جذب شود با نظر اوست. این گونه نیست که ما الان بگویم فلان بازیکن را می خواهیم. اگر قرار باشد یک بازیکنی را جذب کنیم، سر او بحث و آنالیز می شود. کادرفنی ما شبانه روزی تلاش می کند. الان در نقل و انتقالات هستیم و نمی توانیم درصد بگوییم. بگذارید کار را تمام کنیم بعد در مورد آن صحبت کنیم. همه باید امیدوار باشیم. من نگران هواداران مان هستم و باید تلاش کنیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها