|

بعد از احمد نوراللهی مهدی قائدی هم به شباب الاهلی پیوست

برای انجام امور نهایی انتقال قایدی به الاهلی امشب احمد مددی به همراه فرهاد مجیدی ایران را ترک خواهند کرد و به امارات سفر می‌کنند.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی قایدی مهاجم تیم استقلال تهران پس از توافق با تیم الاهلی امارات به این تیم ملحق می‌شود. شباب الاهلی امارات به توافق با احمد نوراللهی، کاپیتان فصل گذشته تیم پرسپولیس دست پیدا کرده و قایدی به دومین خرید ایرانی این تیم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال تبدیل می‌شود.

برای انجام امور نهایی انتقال قایدی به الاهلی امشب احمد مددی به همراه فرهاد مجیدی ایران را ترک خواهند کرد و به امارات سفر می‌کنند.

 مبلغ این انتقال ۸۰ میلیارد یعنی سه و نیم میلیون یورو است که در ازای یک قرارداد دوساله هزینه می‌شود. از این انتقال استقلال رضایت آندره آ استراماچونی را به دست می‌آورد.

۴۰ میلیارد تومان به عنوان غرامت شکایت استراماچونی از استقلال به فیفا پرداخت می‌شود و همچنین ۲۷ میلیارد تومان باشگاه استقلال اختصاص می‌یابد.

۱۳ میلیارد تومان از این انتقال به مهدی قایدی اختصاص پیدا می‌کند و بدین ترتیب پرونده انتقال او به باشگاه الغرافه قطر بسته شده است. او درحالی شاگردان استراماچونی در قطر نمی‌شود که این باشگاه دو و نیم میلیون دلار پیشنهاد کرده بود اما در نهایت پیشنهاد الاهلی مورد توافق قرار گرفت.

چندین رسانه اماراتی نیز عصر امروز از پیوستن مهدی قایدی به شباب الاهلی خبر می دهند. صفحه توئیتری کره الامارات که پیش از این نیز از حضور نوراللهی در امارات خبر داده بود، با انتشار تصویری از هافبک پرسپولیس و مهدی قایدی نوشته است که شباب الاهلی دو بازیکن برجسته ایرانی از قطب های فوتبال ایران یعنی استقلال و پرسپولیس به خدمت گرفته است.

2673346_840

طی روزهای گذشته رسانه های سعودی و پیج های هواداری الهلال به شدت اخبار مربوط به جدایی قایدی را دنبال می کردند و آنها حتی از باشگاه شباب الاهلی نیز درخواست می کردند تا باشوی کوچک را جذب کند. اتفاقی که به نظر می رسد در آستانه رخ دادن است و صفحات توئیتری عربستان نیز آن را بازتاب داده اند.

پیج توئیتری کره الامارات در توئیت دیگری درباره حضور بازیکن استقلال در شباب الاهلی نوشت: یک استعداد بسیار ناب ایرانی. اگر قرارداد مهدی قایدی قطعی شود، شباب الاهلی یک بازیکن بسیار بسیار ویژه را به دست می آورد.

صفحه خبری منبر الامارات در توئیتر نیز عکسی از باشوی کوچک را با لباس استقلال منتشر کرده و نوشت: شباب الاهلی با استعداد ایرانی، مهدی قایدی بازیکن تیم استقلال به توافق رسیده است و این معامله در ساعات آینده اعلام می شود.

چندین صفحه خبری اماراتی از جمله منبر الکرة الاماراتیة نیز به حضور قایدی در شباب الاهلی پرداخته و این بازیکن را جانشینی برای جلال الدین ماشاریپوف می دانند. چند صفحه ورزشی عربستانی و هواداری الهلال در توئیتر نیز که اخبار حضور قایدی در امارات را دنبال می کنند، از پیوستن این بازیکن به شباب الاهلی خبر داده اند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها