|

خرید سوم پرسپولیس قطعی شد

علی نعمتی

گل محمدی بعد از صحبت‌های اولیه با علی نعمتی به این بازیکن وعده داد اگر بتواند رضایتنامه اش را از پدیده بگیرد پرسپولیسی خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

 «خدا را شکر همه چیز ختم به خیر شد و من می‌توانم فصل بعد با پیراهن پرسپولیس بازی کنم.» این بخشی از صحبت‌های علی نعمتی مدافع فصل پیش پدیده است که به تازگی برای دومین بار در دفتر باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرده و آماده است تا قرارادادش برای فصل بعد را نهایی کند.

به گزارش«شایانیوز»، علی نعمتی پیش از علیرضا ابراهیمی در فهرست مدافعان مورد نیاز پرسپولیس قرار داشت، ولی مشکلاتی که بر سر راه دریافت رضایتنامه از پدیده داشت باعث شد تا قراردادش با پرسپولیس نهایی نشود. یحیی گل محمدی هم بعد از صحبت‌های اولیه با علی نعمتی به این بازیکن وعده داد اگر بتواند رضایتنامه اش را از پدیده بگیرد میتواند خیالش راحت باشد که جایش در فهرست مدافعان مدنظر پرسپولیس خالی باقی خواهند ماند.

اگرچه روند گرفتن رضایتنامه علی نعمتی از پدیده تا حدودی طولانی شد، ولی حالا به نظر می‌رسد او با دادن چک شخصی به مسئولان پدیده موفق به اخذ رضایتنامه شده و بی صبرانه منتظر است تا قراردادش با پرسپولیس را نهایی کند. نعمتی بدون اشاره به رقم چکی که به مسئولان پدیده داده می‌گوید: «من حاضرم تمام زندگی ام را بفروشم تا پرسپولیسی شوم. برای من پول مهم نیست و می‌خواهم هر طور شده فصل بعد با پیراهن پرسپولیس بازی کنم. حتی اگر تمام دار و ندارم را بفروشم.»

حالا که او موفق به گرفتن رضایتنامه شده بعد از علیرضا ابراهیمی و رضا دهقانی تبدیل به سومین خرید این فصل پرسپولیس می‌شود. نعمتی علاوه بر اینکه توانایی بازی کردن در پست دفاع میانی را دارد می‌تواند در صورت نیاز به عنوان مدافع چپ هم بازی کند و از این حیث دست یحیی گل محمدی را باز بگذارد. البته که با پیوستن او روند خریدن مدافع توسط پرسپولیس هم قطع می‌شود و این باشگاه تمرکزش را روی دیگر پست‌های زمین از جمله خط میانی و خط حمله خواهد گذاشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها