|

قایدی بعد از بازی با الهلال از استقلال می رود یا قبل از آن؟

مهدی قایدی

در شرایطی که عربستانی ها امیدوار بودند قایدی قبل از بازی با الهلال راهی تیم جدیدش شود اما او بعد از بازی با الهلال به امارات می رود.

لینک کوتاه کپی شد

 به نظر می‌رسد شماره 10 استقلال بعد از احمد نوراللهی دومین بازیکن ایرانی شباب الاهلی باشد و در صورتی که مذاکره مدیرعامل استقلال با مدیران باشگاه اماراتی به نتیجه برسد، احتمالا قایدی فصل آینده در آن سوی آبهای خلیج فارس توپ خواهد زد.

به گزارش«شایانیوز»، در شرایطی که فرهاد مجیدی با جدایی قایدی مخالفت کرده و گفته استقلال ابتدا باید دو بازیکن خارجی باکیفیت جانشین مهدی کند و بعد این بازیکن را به تیم دیگری بدهد، باشگاه خبرنگاران در گزارشی به جزئیات انتقال شماره 10 استقلال به شباب الاهلی اشاره کرده است.

بر اساس این گزارش، باشگاه اماراتی حاضر به پرداخت 2 میلیون یورو برای جذب مهدی قایدی است و استقلال با چنین مبلغی دیگر نگران پرونده شکایت آندره‌آ استراماچونی نخواهد بود. نکته مهم این گزارش، زمان جدایی قایدی از استقلال است.

در شرایطی که برخی رسانه‌های عربستانی امیدوار بودند قایدی قبل از بازی با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا راهی تیم جدیدش شود اما طبق نوشته باشگاه خبرنگاران، او بعد از بازی با الهلال به امارات خواهد رفت و بدین ترتیب این بازیکن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، استقلال را همراهی خواهد کرد.

منبع: فوتبالی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها