|

جدایی این سه پرسپولیسی قطعی شده

پرسپولیس

پرسپولیس در موقعیتی قرار گرفته که فصل گذشته نیز در نقل و انتقالات تابستانی پشت سر گذاشته بود.

لینک کوتاه کپی شد

 فصل بیستم و نقل و انتقالات پرسپولیس با خبر جدایی ستاره‌های این تیم روزهای نگران‌کننده‌ای برای هواداران شکل داده بود؛ شجاع خلیل زاده، مهدی ترابی، محمد نادری، علیرضا بیرانوند، علی علیپور از جمله ستاره‌های جدا شده پرسپولیس بودند و این باشگاه در نهایت موفق شد حامد لک، سعید آقایی، عیسی آل کثیر، احسان پهلوان و میلاد سرلک را به عنوان چهر‌های قابل توجه نقل و انتقالات به تیم خود اضافه کرده و بلافاصله نیز راهی لیگ قهرمانان آسیا شود.

به گزارش«شایانیوز»، فصل جدید نقل و انتقالات تابستانی هم تا به اینجا به کام آنها نبوده است؛ محمدحسین کنعانی‌زادگان و احمد نوراللهی به طور قطع جدا شده‌اند و امید چندانی به همکاری دوباره سرخ‌ها با شهریار مغانلو نمی‌رود. این در حالیست که هنوز وضعیت دیگر بازیکنان تمدید سرخپوشان نیز نامشخص است و کامیابی‌نیا، وحید امیری، امید عالیشاه و مهدی شیری با شروع دور جدید تمرینات هنوز مذاکرات با باشگاه را استارت نزده‌اند.

شرایط بازار نقل و انتقالات و ارقام نجومی باعث شده تا این باشگاه کاملا دور از برنامه‌های خود قرار داشته باشد و تا این لحظه تنها موفق به جذب علیرضا ابراهیمی و رضا دهقانی شده‌اند. دو انتقال در قبال از دست دادن دو ملی‌پوش!

با این حال مدیران پرسپولیس و خصوصا یحیی گل‌محمدی امیدوارند همانند فصل گذشته طی روزهای آینده آس بزرگ خود را رو کنند و هوادارانی که همچنان به پیمان حمایت خود استوار هستند راامیدوار نگه دارند.

طبق اعلام باشگاه آنها همچنان در انتظار مشخص شدن تکلیف بازیکنان تمدیدی خود هستند تا به استناد به این اتفاق، برنامه نقل و انتقالاتی خود را پیش ببرند. باید دید طی روزهای آینده و از ابتدای هفته آینده چه اتفاقی در این زمینه رخ خواهد داد و این باشگاه چه روندی را در مذاکرات دنبال می‌کند.

منبع: ورزش سه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها