|

حسرت هایی که نوراللهی بر دل هواداران پرسپولیس گذاشت

احمد نوراللهی

نوراللهی با تمام صحنه‌های به یادماندنی که برای پرسپولیسی‌ها خلق کرد حسرت هایی هم بر دل هواداران گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد

احمد نوراللهی بدون تردید یکی از ستون‌های پرسپولیس در راه ۵ قهرمانی پیاپی بود. این بازیکن در این ۵ دوره از نظر تعداد بازی در لیگ برای پرسپولیس در رتبه دوم قرار دارد و از این جنبه در کل تاریخ لیگ برتر در رتبه سوم بیشترین تعداد بازی برای پرسپولیس جای گرفته است. در ۲۰ دوره لیگ برتر فقط جلال حسینی تعداد برد بیشتر از نوراللهی با پیراهن پرسپولیس بدست آورده است.

به گزارش«شایانیوز»، این بازیکن در این دوره وظایف تهاجمی بر عهده‌اش محول شد و با ۱۰ گل عنوان بهترین گلزن پرسپولیس را کسب کرد. شماره ۸ پرسپولیس در تمام بازی‌های این فصل لیگ به میدان رفت و رکورددار بیشترین دقایق بازی برای این تیم بود. تمام این آمار موید جایگاه ویژه کاپیتان پرسپولیس در این تیم است.

نوراللهی با تمام صحنه‌های به یادماندنی که برای پرسپولیسی‌ها خلق کرد حسرت هایی هم بر دل هواداران گذاشت. پرسپولیس در فصل قبلی لیگ قهرمانان تا یک قدمی بزرگترین افتخار تاریخش رفت. این تیم در فینال لیگ قهرمانان از حریف پیش افتاد ولی در آخرین ثانیه‌های وقت اضافه نیمه اول در موقعیتی که به هیچ وجه خطری دروازه پرسپولیس را تهدید نمی‌کرد احمد نور مرتکب خطای پنالتی شد تا شادی پرسپولیسی‌ها بیشتر از یک دقیقه طول نکشد.

پس از فینال آسیا، دربی فرصت مناسبی بود که نوراللهی خاطره آن پنالتی را پاک کند. نوراللهی که وظایف هجومی‌تر از قبل داشت بعد از آنکه پرسپولیس با یک گل از حریف پیش افتاد، دو موقعیت بسیار خوب گلزنی بدست آورد که نتوانست از آن استفاده کند تا پرسپولیس که می‌توانست به یک پیروزی پرگل دست یابد در نهایت برد را با تساوی عوض کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها