|

تاریخ شروع لیگ مشخص شد؛ بعد از بازی با کره جنوبی

لیگ برتر فوتبال

شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال بعد از جلسه با دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی، زمان آغاز لیگ بیست و یکم را اواخر مهر اعلام کرد. …

لینک کوتاه کپی شد

 لیگ بیستم هشتم مهردادماه به پایان رسید و از همان زمان گمانه‌زنی‌ها در مورد زمان آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر آغاز شد. تیم ملی ایران که خود را برای سومین حضور پیاپی در جام جهانی آماده می‌کند، بازی‌های خود در مرحله‌ سوم مقدماتی جام جهانی را در شهریور ماه آغاز خواهد کرد. تیم ملی در شروع، کار خود در این مرحله را روز یازدهم شهریور ماه مقابل سوریه آغاز می‌کند و در روز شانزدهم شهریور هم به مصاف عراق خواهد رفت. بعد از این دو بازی تیم ملی حدود یک ماه بازی ندارد و بعد از آن دو بازی دیگر خود را برگزار می‌کند.

به گزارش«شایانیوز»، در هفته‌های گذشته اعلام شده بود که اوایل مهرماه و در فاصله‌ی بین برگزاری بازی دوم و سوم تیم ملی در مقدماتی جام جهانی، لیگ بیست یکم آغاز خواهد شد اما عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال بعد از جلسه با دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی زمان برگزاری لیگ را اعلام کرد. ایران در تاریخ پانزدهم مهر ماه به مصاف امارات در دبی خواهد رفت و پنج روز بعد از این بازی، باید با مقابل قوی‌ترین رقیب خود در این مرحله کره جنوبی قرار بگیرد.

با اعلام رئیس فدراسیون فوتبال ایران، بعد از بازی با کره جنوبی و چند روز استراحت بازیکنان ملی‌پوش، اواخر مهرماه زمان آغاز لیگ برتر است. با توجه به زمان آغاز لیگ در اواخر مهرماه، بازی‌های تیم ملی در راه صعود به جام جهانی و زمان برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در اواخر اردیبهشت ماه 1401، فوتبال ایرانی فصلی فشرده را پشت سر خواهد گذاشت.

منبع: فوتبال 360

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها