|

رونمایی از لیست خرید رویایی فرهاد مجیدی

فرهاد روی دو بازیکن که سابقه بازی در لیگ برتر هم دارند، دست گذاشته است. رضا اسدی و اشکان دژاگه.

لینک کوتاه کپی شد

 فرهاد مجیدی نام چه بازیکنانی را در فهرست نفرات مدنظرش قرار داده است؟

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، در شرایطی که هنوز فعالیت استقلال در بازار نقل و انتقالات شروع نشده، هر روز گمانه‌زنی جدیدی درباره بازیکنان مورد نظر فرهاد مجیدی صورت می‌گیرد.

او که به دنبال ساختن یک تیم قدرتمند برای بازی با الهلال در لیگ قهرمانان و فصل آینده لیگ برتر گذاشته، دست روی نفراتی گذاشته که استقلالی شدن برخی از آنها اتفاق چندان ساده‌ای نیست.

یکی از بازیکنان مورد نظر او صالح حردانی مدافع فولاد است که اهوازی‌ها به او رضایتنامه نخواهند داد. البته حردانی تنها فولادی مورد نظر مجیدی نیست و او شیمبا و زبیر نیک‌نفس را هم می‌خواهد که برخی اخبار غیررسمی حاکی از توافق ابتدایی استقلال با نیک‌نفس است

رایان تفضلی و جعفر سلمانی هم که از دیروز نامشان برای حضور در استقلال مطرح شده، بعید است فوتبال اروپا را به مقصد لیگ برتر ترک کنند چرا که این انتقال، به لحاظ مالی اصلا به سود آنها نبود.

سعید صادقی بازیکن گل گهر دیگر بازیکنی است که به استقلال لینک شده و برخی رسانه‌ها از توافق ابتدایی او با استقلال خبر داده‌اند.

در لیست مجیدی نام دو بازیکن سپاهان هم دیده می‌شود. سجاد شهباززاده که مورد توجه پرسپولیس هم قرار دارد و در فضای مجازی از او به عنوان خرید قطعی قرمزها نام برده شده و سروش رفیعی که رسانه‌های اصفهانی مدعی شده‌اند او به نزدیکانش گفته فصل آینده هم در سپاهان توپ خواهد زد.

فرهاد روی دو بازیکن که سابقه بازی در لیگ برتر هم دارند، دست گذاشته است. رضا اسدی و اشکان دژاگه. اولی که از مدتها قبل شایعه بازگشتش به لیگ برتر منتشر شده و بر اساس شایعات، او از تمام تیمهای سرشناس لیگ برتری پیشنهاد دارد و دومی هم که اینروزها مشغول تمرین در آلمان است، پیش از این در چند مقطع به استقلال لینک شده بود اما دژاگه در یکی از آخرین مصاحبه‌هایش مدعی شده بود که فصل بعد قصد دارد کنار خانواده‌اش باشد.

نادر محمدی مدافع پیکان که به خاطر توانایی‌اش در پرتاب اوت چهره کاملا شناخته‌شده‌ای است در کنار محمد غبیشاوی بازیکن صنعت نفت و سعید صادقی بازیکن گل گهر دیگر نفراتی هستند که گویا فرهاد مجیدی به دنبال جذب آنهاست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • پرسپولیس همیشه قهرمان ارسالی در

    کاش فرهاد مجیدی یک بارم شده خودش می رفت واز روی علم فوتبالی و نیاز کیسه بازیکن میگرفت آخه بدبخت بی سواد تاکی میخواید با بریم بازیکن خوب پیدا کنیم وتو مثل قاشق نشسته بپری وسط البته این فرهنگ اصیل کیسه کشاس جای تعجب نداره

  • استقلال سرور ابدی پیروزی ارسالی در

    سلام دوست عزیز ، حرف از علم زدی ، این قهرمانی های تیم شما در آینده چیزی جز خجالت برای شما نخواهد بود ، علم یا حمایت پولی و مکانی حکومت ، خجالت بکشید ، شما میگی کیسه کش که اونم مربوط با خودت شماست ولی ادب ایجاد میکنه به شما و هوادران پیروزی لقبی ندم...

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها