|

پرسپولیس به نوراللهی 17 میلیارد می داد،احمد با الاهلی 30 میلیارد بست!

از روزی که احمد نوراللهی بی خبر به دبی رفت تا دیروز که قرارداد بست، هر روز یک رقم به عنوان دستمزد او شنیده می‌شد

لینک کوتاه کپی شد

نزدیکان احمد نوراللهی مدعی بودند این بازیکن پیشنهاد دو میلیون دلاری از الغرافه قطر دارد، اما نوراللهی روز سه شنبه ۲۶ مرداد در امارات با شباب الاهلی قراردادی بست که مطابق آن برای سال اول یک میلیون و یک صد هزار دلار دستمزد می‌گیرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری، برخی منابع ایرانی ارزش قرارداد او را یک میلیون و دویست هزار دلار و یک سایت اماراتی هم دریافتی سال اول او را با تمام افزودنی‌های احتمالی یک میلیون و سیصد هزار دلار ذکر کرده بودند، اما به گفته یک منبع آگاه که از ابتدا در جریان مذاکره مدیر برنامه جدید او با مدیران شباب الاهلی قرار داشت، احمد نوراللهی مبلغ یک میلیون و یکصد هزار دلار با باشگاه اماراتی قرارداد بسته که این مبلغ در سال دوم به یک میلیون و ۴۰۰ هزار دلار می‌رسد. البته برای سال دوم رضایت طرفین هم شرط است.

گفته می‌شود پیشنهادی که از قطر به دست نوراللهی رسیده بود برای سال اول ۱۵۰ هزار دلار بیشتر بود و نوراللهی می‌توانست در قطر یک میلیون و دویست و پنجاه هزار دلار قرارداد ببندد، اما بنا به دلایلی، مدیر برنامه جدید او، نوراللهی را از رفتن به قطر منصرف کرد و قرارداد با شباب الاهلی امضا شد.

پرسپولیس امیدوار بود احمد نوراللهی را حفظ کند، اما نامه خداحافظی احمد و ساعتی بعد عکس او با پیراهن شماره ۷ الاهلی به منزله کوچ احمد نوراللهی از پرسپولیس بود.

نوراللهی در حالی از پرسپولیس به لیگ امارات رفت که سال‌ها به دلیل استفاده اماراتی‌ها از یک نام جعلی روی لیگ شان، حضور بازیکنان ایرانی در این کشور ممنوع بود، اما امسال نام لیگ امارات و سایر تورنمنت‌های این کشور تغییر کرده است و دیگر مانعی بر سر حضور بازیکنان ایرانی در امارات قرار ندارد.

یک میلیون و یکصد هزار دلار با قیمت دیروز دلار در بازار آزاد، با ۲۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برابری می‌کند. این در حالی است که گفته می‌شود پرسپولیس قادر بود ۹ میلیارد تومان مبلغ قرارداد، ۳ میلیارد تومان آپشن‌های قابل وصول و ۳ میلیارد تومان از طرف دو هوادار متمول، ۲ میلیارد تومان از طریق اسپانسر پشت پیراهن (به شرط آن که نوراللهی هم جداگانه برای آن برند تبلیغ کند) به نوراللهی بپردازد که روی هم این مبالغ به ۱۷ میلیارد تومان می‌رسید.

996431_752

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها