|

این استقلالی ها هنوز تمدید نکردند

استقلال

استقلال برای فروش قایدی با الاهلی مذاکره می‌کند احتمالا، بهترین گلزن آبی‌ ها فصل بعد جدا می‌شود اوضاع درباره بقیه تمدیدی‌ها هم خوب نیست.

لینک کوتاه کپی شد

خروجی‌های پرتعداد مدعیان فصل پیش لیگ، باعث شده هواداران این تیم‌ها از شرایط نقل و انتقالات ناراضی باشند. به نظر می‌رسد اوضاع در استقلال، فعلا بدتر از پرسپولیس و سپاهان است. استقلال هنوز نتوانسته بازیکنی بخرد و در عوض، لیست خروجی‌های طولانی دارد.

به گزرش«شایانیوز»، از بین بازیکنانی که قراردادشان با استقلال در پایان فصل تمام شده، سه نفر قطعا جدا شده‌اند. نادری به ترکیه رفته و میلیچ و دیاباته هم، در لیست فصل بعد مجیدی نیستند. علاوه بر این سه نفر، استقلال برای فروش قایدی با الاهلی امارات مذاکره می‌کند و احتمالا، بهترین گلزن و گل‌ساز آبی‌پوشان فصل بعد به امارات ترانسفر می‌شود. اوضاع درباره بقیه تمدیدی‌ها هم خوب جلو نمی‌رود.

بازیکنان بدون قرارداد استقلال

فرشید اسماعیلی، محمد دانشگر، حسین حسینی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، داریوش شجاعیان، ارسلان مطهری و سیاوش یزدانی، هشت بازیکن بدون قرارداد استقلال هستند. داریوش شجاعیان، در لیست مجیدی نیست و باید فصل بعد تیم جدیدی برای خودش پیدا کند. فرشید اسماعیلی و محمد دانشگر هم وضعیت مبهمی دارند. هنوز معلوم نیست مجیدی، تصمیم گرفته آن‌ها را برای فصل بعد نگه دارد یا ترجیح می‌دهد بخاطر حاشیه‌های گذشته، آن‌ها را در لیست خروج قرار دهد. علاوه بر این، اسماعیلی و دانشگر هم دلخوری‌هایی که از باشگاه دارند که در صورت علاقه مجیدی به نگه داشتن‌شان، باید برطرف شوند.

حسین حسینی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، ارسلان مطهری و سیاوش یزدانی، بازیکنانی هستند که مجیدی به باشگاه گفته هر چه سریعتر قراردادشان تمدید شود. سیاوش یزدانی، هنوز در تعطیلات است و مذاکره با مدیربرنامه‌های او هم به نتیجه نرسیده است. مدیربرنامه‌های یزدانی، شایعه درخواست 40 میلیاردی این بازیکن برای سه فصل و پذیرفته نشدن این درخواست توسط باشگاه را تکذیب کرد اما هنوز، آن‌ها نتوانسته‌اند با استقلال به توفقی برسند. ارسلان مطهری که پستی درباره خداحافظی منتشر کرد هم هنوز اختلاف مالی زیادی با باشگاه دارد. رسیدن پیشنهادی از ترکیه، کار استقلال را برای نگه داشتن او سخت می‌کند اما شانس ماندن او، از سایر مهاجمان تیم بیشتر است.

حسین حسینی هم از گل‌گهر،‌ پیشنهاد دارد و هنوز با استقلال، به توافق نرسیده است. با توجه به احتمال بالای ماندگار شدن مظاهری، شاید حسینی تصمیم به جدایی بگیرد. همین مشکل، درباره رضاوند هم وجود دارد. گفته می‌شود او درخواستی 7 میلیاردی از استقلال داشته و باشگاه‌های صنعتی، حاضرند چنین رقمی را به او پرداخت کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها