|

پیشنهاد بالاتر سپاهان به گزینه پرسپولیس

سپاهان بیخیال سجاد شهباززاده نمی‌شود و به او پیشنهاد جدیدی ارائه داده است.

لینک کوتاه کپی شد

سجاد شهباززاده مهاجم فصل پیش سپاهان که به عنوان آقای گلی لیگ برتر دست یافت تبدیل به یکی از بمب‌های نقل و انتقالاتی شده است. او از مدت‌ها قبل در فهرست خرید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قرار گرفته، ولی همچنان آینده اش مبهم است.

به گزارش «شایانیوز» در حالی که به نظر می‌رسید انتقال او به پرسپولیس نهایی شده و قرار است جای خالی شهریار مغانلو در خط حمله تیم یحیی گل محمدی را پر کند به ناگاه خبر رسید که رقم بالای درخواستی از سوی شهباززاده، مذاکره با پرسپولیس را به بن بست کشانده است. البته این به معنی قطع امیدکردن پرسپولیسی‌ها از او نشده و سرخ‌های تهرانی همچنان امیدوارند سجاد شهباززاده را در اختیار داشته باشند.

با این حال، این ماجرا فقط یک روی سکه است، چون سپاهان، باشگاه فصل پیش شهباززاده هم به این راحتی آقای گل را از دست نمی‌دهد. این باشگاه که به شدت در پی به دست آوردن شهریار مغانلو است تلاش می‌کند قرارداد شهباززاده را هم تمدید کند تا خطرناک‌ترین خط حمله فصل آینده را داشته باشد. البته که سپاهان هم با همان مشکل پرسپولیس روبرو است و به این سادگی‌ها نمی‌تواند شهباززاده را در اختیار داشته باشد.

حالا در کنار چنین مسائلی «تسنیم» هم در گزارشی به این مورد اشاره کرده که سپاهان با بالاتر بردن رقم قرارداد سعی در حفظ سجاد شهباززاده دارد؛ در بخشی از این گزارش آمده است: مسئولان باشگاه سپاهان پیشنهاد مالی‌شان را برای جذب شهباززاده نسبت به گذشته بالاتر برده‌اند و مشغول مذاکره با این مهاجم هستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها