|

خرید جدید پرسپولیس کیست؟

علی نعمتی

علی نعمتی، مدافع فصل پیش پدیده، کارهایش را برای پرسپولیسی شدن انجام داده و قرار است فردا قراردادش را با پرسپولیسی‌ها امضا کند.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیسی‌ها به تازگی موفق شده اند قرارداد وحید امیری یکی از بهترین بازیکنان فصل گذشته را به مدت سه سال دیگر تمدید کنند. آن‌ها اگرچه کنعانی زادگان و احمد نوراللهی را از دست داده اند، ولی تا به حال توانسته اند دو بازیکن جدید بخرند و ظاهرا نفر سوم هم در راه است.

به گزارش«شایانیوز»، بعد از علیرضا ابراهیمی و رضا دهقانی حالا به نظر می‌رسد علی نعمتی، مدافع فصل پیش پدیده، هم کارهایش را برای پرسپولیسی شدن انجام داده و قرار است فردا، یکشنبه ۳۱ مرداد، قراردادش را با پرسپولیسی‌ها امضا کند.

این ادعایی است که پیش‌تر علی نعمتی کرده و وعده داده روز یکشنبه با پرسپولیس قرارداد می‌بندد. او چک شخصی اش را برای دریافت رضایتنامه به پدیده داده و البته با خروجش از مشهد موجب ناراحتی مهدی رحمتی، سرمربی کنونی باشگاه پدیده شده است. البته روز گذشته شایعه شد او به دلیل تغییرات در ریاست باشگاه پدیده برای صدور رضایتنامه اش با مشکل برخورده، ولی از آنجا که نعمتی ادعا کرده حاضر است داروندارش را برای پرسپولیسی شدن بدهد، بعید است این مورد خلل جدی در اموراتش به وجود بیاورد. به هر روی اگر همه چیز طبق برنامه قبلی پیش برود، خرید جدید پرسپولیسی‌ها باید فردا، یکشنبه قراردادش را امضا کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها