|

بحران استقلال در دیدار با الهلال تا دندان مسلح

استقلال

مدیران استقلال طی روزهای گذشته سعی کردند همه چیز را خوب جلوه دهند و شرایط را به سمتی ببرند که انگار قرار است در تیم شان معجزه ای رخ بدهد.

لینک کوتاه کپی شد

مدیران باشگاه استقلال بعد از فینال جام حذفی اگرچه تلاش‌هایی برای جذب بازیکن جدید در امر نقل و انتقالات داشته‌اند اما تاکنون هیچ اقدام مثبتی انجام نداده اند و حتی جدایی برخی بازیکنان هم قطعی شده است.

به گزارش«شایانیوز»، مسئولان استقلال از مدت‌ها قبل با چالش اتمام قرارداد تعداد زیادی از ستاره هایشان مواجه بودند؛ قبل از آنکه رقابت های لیگ برتر به پایان برسد فرهاد مجیدی سرمربی آبی ها بارها به مسئولان باشگاه هشدار داد و خواهش کرد که برای تمدید قرارداد با نفراتی نظیر سیاوش یزدانی، سیدحسین حسینی، مسعود ریگی، ارسلان مطهری، آرش رضاوند و برخی دیگر اقدام شود اما این اتفاق تا پایان فصل رخ نداد.

بعد از فینال جام حذفی که استقلال مقابل فولاد شکست خورد و جام قهرمانی را از دست داد، سرمربی آبی ها بار دیگر نسبت به تمدید قرارداد ستاره های تیمش هشدار داد. او بعد از دیدار با فولاد در مصاحبه ای اعلام کرد که تیمش 14 روز حیاتی را در پیش دارد.

مجیدی گفت: «در چهارده روز آینده باید به طور شبانه‌روزی کار کنیم. باید بیدار باشیم و اجازه ندهیم فرصت نقل‌وانتقالات مثل دو سه فصل اخیر از بین برود. به نمایندگی از میلیون‌ها استقلالی، در چهارده روز آینده بر سر منافع استقلال و امور نقل و انتقالات با کسی تعارف نخواهم داشت و سعی می‌کنم در صورت نیاز به صورت شفاف با هواداران در ارتباط باشم.»

مذاکرات ناکام مانده مجیدی و همکارانش

این صحبت های مجیدی درست بعد از فینال حذفی انجام شد و حالا از آن مصاحبه حدود 12 روز می گذرد اما مدیران باشگاه در نقل و انتقالات هرگز موفقیتی کسب نکرده اند. مذاکرات مددی و همکارانش و حتی خود فرهاد مجیدی با بازیکنانی که قراردادشان تمام شده بود، برای تمدید ناکام مانده و هنوز هیچ اتفاق خاصی در این خصوص رخ نداده و حتی گفته می شود برخی از این بازیکنان برای حضور در تیم های دیگر به توافقاتی نیز رسیده اند.

از طرف دیگر مجیدی لیست بازیکنان مورد نظر خود را هم برای جذب در نقل و انتقالات تابستانی به باشگاه و هیات مدیره اعلام کرده ولی از بین آن نفرات نیز هنوز هیچ کس قراردادی امضا نکرده تا آبی ها کوچکترین خروجی در نقل و انتقالات نداشته باشند.

جدایی این 2 بازیکن از استقلال قطعی شده

در کنار این مسائل جدایی دو بازیکن از استقلال هم قطعی شده است؛ محمد نادری ستاره چپ پای استقلال به سوپرلیگ ترکیه رفت و شیخ دیاباته نیز ایران را ترک کرده و جدایی اش قطعی است. از طرفی بحث های زیادی درباره حضور مهدی قایدی در لیگ امارات شنیده می شود و خیلی ها بر این باورند که پیشنهاد مالی خوبی که به استقلال برای جذب قایدی داده شده، باعث خواهد شد تا او نیز جمع شاگردان مجیدی را ترک کند.

حالا 12 روز از  14 روز فرصت حیاتی ای که مجیدی برای تیمش تعیین کرده بود، گذشته و هیچ اتفاق مثبتی در نقل و انتقالات رخ نداده است. به عبارتی در 12 روز گذشته نه تنها بازیکن جدیدی جذب نشده و وضعیت نفراتی که قرارداد ندارند هم روی هوا است که دست کم دو بازیکن(نادری و دیاباته) از استقلال جدا شده اند.

بحران استقلال در دیدار با الهلال

این در شرایطی است که مدیران باشگاه طی روزهای گذشته سعی کردند همه چیز را خوب جلوه بدهند و شرایط را به سمتی ببرند که انگار قرار است در تیم شان معجزه ای رخ بدهد. اگرچه زمان زیادی تا پایان نقل و انتقالات لیگ برتر باقی مانده، اما مساله مهم برای آبی ها دیدار با الهلال عربستان در تاریخ 22 شهریور است. جایی که آبی ها کمتر از 23 روز دیگر باید مقابل تیمی متمول  و تا دندان مسلح در مرحله حذفی لیگ قهرمانان مواجه شوند اما هنوز مشخص نیست تعداد بازیکنان استقلال برای این مسابقه به 11 نفر هم برسد!

حالا از زمانی که فرهاد مجیدی برای نقل و انتقالات آن را حیاتی می دانست فقط 2 روز دیگر زمان باقی مانده و مشخص نیست آیا طی دو روز بعد اتفاق خاصی در این خصوص رخ می دهد یا خیر. چیزی که مشخص است هواداران استقلال نگرانی بسیاری از بابت شرایط تیم شان دارند و استرس آینده ای را می کشند که مشخص نیست مددی و همکارانش چگونه برای آنها در امر قرارداد با بازیکنان رقم خواهند زد.

منبع: ورزش سه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها