|

سجاد شهباززاده پرسپولیسی می شود؟

سجاد شهباززاده

در شرایطی که به نظر می‌رسید پرسپولیس و سجاد شهباززاده از هم دور شده اند، دور جدید مذاکرات شروع شده است.

لینک کوتاه کپی شد

سجاد شهباززاده مهاجم فصل پیش سپاهان که به عنوان آقای گل لیگ برتر هم رسید این روز‌ها در کانون توجه است؛ اگرچه خودش در ایران نیست و به مسافرت رفته تا تعطیلاتش را سپری کند، ولی هر روز خبری تازه از او در رسانه‌ها منتشر می‌شود.  اواخر فصل گذشته بود که خبر رسید شهباززاده در فهرست خرید فصل بعد یحیی گل محمدی قرار دارد، ولی از یک سو سپاهان و از سوی دیگر رقم درخواستی بالای این مهاجم باعث شد تا این انتقال صورت نگیرد.

به گزارش«شایانیوز»، هفته گذشته مذاکرات پرسپولیس با شهباززاده بسیار خوب پیش رفت و قرار شد حتی روز دوشنبه قرارداد طرفین منعقد شود، ولی به ناگاه، رقم درخواستی شهباززاده همه چیز را به هم ریخت. با آن رقم به نظر می‌رسید پرسپولیسی‌ها بیخیال شهباززاده شده اند و به مهاجم دیگری فکر می‌کنند. البته که یکی دو روز گذشته هم خبر رسیده که سپاهان مشغول مذاکره با شهباززاده است و می‌خواهد از او در کنار شهریار مغانلو، زوج خطرناکی بسازد.

همه چیز به نظر برای پرسپولیس تمام شده می‌آمد تا اینکه یحیی گل محمدی در صحبت کوتاهش با خبرنگاران از رخ دادن یک اتفاق خوب در آینده‌ای نزدیک خبر داد؛ رخدادی که حالا بسیاری می‌گویند مذاکره مثبت با سجاد شهباززاده است. اینبار به نظر می‌رسد دو طرف با درک شرایط متقابل به اشتراک‌های بیشتری رسیده و به زودی قرار است قرارداد پرسپولیس با شهباززاده منعقد شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها