|

مجیدی این 3 بازیکن را نمی خواهد

فرهاد مجیدی

در بین بازیکنان کنونی استقلال فقط محمد دانشگر، مدافع این باشگاه، است که در فهرست خروج فرهاد مجیدی قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال بالاخره با خرید زبیر نیک نفس به طور رسمی وارد بازار نقل و انتقالات شد تا اولین بازیکن فصل جدید را بخرد. فهرست خرید این تیم البته بالابلند است و طی ساعت و روز‌های آینده بازیکنان بیشتری به این باشگاه خواهند آمد.

به گزارش«شایانیوز»، با وجود دغدغه هواداران استقلال برای خرید بازیکنان جدید، چندین بازیکن استقلال هم قراردادشان به پایان رسیده و بسیاری منتظر هستند تا تکلیف آن‌ها هم مشخص شود. در بین چهره‌هایی که قراردادشان تمام شده اسامی همچون سیدحسین حسینی، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، ارسلان مطهری، مسعود ریگی و آرش رضاوند دیده می‌شود که بیشتر آن‌ها بازیکنان تاثیرگذار استقلال در فصل گذشته بودند.

حالا در کنار فهرستی که از آن به عنوان فهرست خرید فرهاد مجیدی نام برده می‌شود فهرست کوتاهی هم منتشر شده که نشان می‌دهد ۳ بازیکن فصل پیش استقلال در فهرست فصل بعد فرهاد مجیدی جا ندارند؛ از این سه بازیکن، دو نفر قراردادشان تمام شده و یکی همچنان با استقلال قرارداد دارد. فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان ۲ بازیکنی هستند که با استقلال قراردادشان تمام شده و ظاهرا به آن‌ها پیام داده اند که به فکر تیم جدید باشند. در بین بازیکنان کنونی استقلال هم فقط محمد دانشگر، مدافع این باشگاه، است که در فهرست خروج فرهاد مجیدی قرار گرفته است. این موضوعی است که روزنامه گل، همین امروز صبح هم به آن اشاره کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها