|

جدایی مغانلو از جمع قرمزها تایید شد

شهریار مغانلو

با جدایی شهریار مغانلو، شمار بازیکنان تأثیرگذاری که پرسپولیس در تابستان از دست می‌دهد به عدد سه رسیده و این کار یحیی را سخت می کند.

لینک کوتاه کپی شد

تمرین دیروز تیم پرسپولیس در حالی با حضور خبرنگاران برگزار شد که یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس مصاحبه‌ای ایستاده با اهالی رسانه برگزار کرد و در بخشی از آن به موضوع جدایی بازیکنان پرسپولیس پرداخت.

به گزارش«شایانیوز»، او با اشاره به جدایی بازیکنانش گفت: همه تیم‌های لیگ قهرمانان آسیا خودشان را تقویت می‌کنند. نمی‌خواهم از کلمه بحران مالی استفاده کنم، اما این موضوع گریبانگیر ماست و می‌توانستیم این بازیکنان را با پیشنهاد خوب نگه داریم. دو مهره ثابت تیم ملی یعنی کنعانی‌زادگان و نوراللهی را از دست دادیم و مغانلو هم بازیکنی کلیدی بود.

نکته مهم اینکه پیش‌تر مذاکره شهریار مغانلو با تیم فوتبال سپاهان تایید شد و با توجه به این‌که طلایی پوشان امکان پرداخت مبلغ رضایت نامه این بازیکن را دارند، او نزدیک به حضور در این تیم به نظر می‌رسد. مغانلو مهاجم زنجانی تیم پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی به صورت قرضی از سانتاکلارا به پرسپولیس پیوست و در شرایطی که پرسپولیسی‌ها امید زیادی به حفظ او داشتند، درخواست ۵۰۰ هزار یورویی باشگاه پرتغالی، سنگ بزرگی بر سر این انتقال شد.

شهریار مغانلو ۸ گل در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا با پیراهن پرسپولیس به ثمر رساند و تاثیری شگرف در موفقیت سرخپوشان داشت و حالا انتقالش به تیم نایب قهرمان و رقیب جدی پرسپولیس، شاید یک شکست بزرگ نقل و انتقالاتی برای قرمزهای پایتخت باشد.

با جدایی شهریار مغانلو از پرسپولیس، شمار بازیکنان تأثیرگذاری که پرسپولیس در تابستان از دست می‌دهد به عدد سه رسیده و کار یحیی گل‌محمدی در لیگ بیست و یکم بسیار سخت خواهد شد.

منبع: ورزش سه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها