|

کدام بازیکن همزمان به استقلال و پرسپولیس بله گفت؟

بازیکن نیمکت‌نشین لیگ اتریش برای بالا بردن قیمتش همزمان به تیم‌های پرسپولیس و استقلال بله گفته است.

لینک کوتاه کپی شد

بازیکن نیمکت‌نشین لیگ اتریش برای بالا بردن قیمتش همزمان به تیم‌های پرسپولیس و استقلال بله گفته است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از آنا، فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال به اوج خود رسیده است و بازیکنان بی‌کیفیت و معمولی در این فضای رقابتی بین باشگاه‌ها برای بالا بردن قیمت خود دست به هر کاری می‌زنند.در این میان هستند باشگاه‌هایی مثل سپاهان و گل‌گهر که به واسطه صنعتی بودن هزینه‌های سنگینی را برای جذب بازیکن انجام می‌دهند تا بلکه از این طریق رقبای خود را تضعیف و خود را تقویت کنند. غافل از اینکه همین مسائل باعث شده که قیمت بازیکنان معمولی و بی‌کیفیت لیگ برتر چند برابر شود در حالی که آنها فصل خوبی را در تیم‌های خود سپری نکردند.

یکی از بازیکنانی که این روزها سعی دارد با هر باشگاهی برای بالا بردن قیمتش مذاکره کند، رضا اسدی است. بازیکنی که فصل کاملا ناموفقی را در تیم سن پولتن اتریش سپری کرد و تعداد بازی‌هایش برای این تیم میانه جدولی اتریشی به تعداد انگشتان دو دست هم نبود. حالا در این شرایط چطور در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر این بازیکن خواهان زیادی دارد بر می‌گردد به کیفیت پایین لیگ‌مان و عدم توانمندی باشگاه‌ها در بازیکن‌سازی.

نکته جالب توجه اینکه اسدی با هر سه باشگاه پرسپولیس،استقلال و سپاهان مذاکراتی را داشته و با سرخابی به توافقاتی نیز رسیده است. در واقع او به دنبال این است تا در مذاکره با پرسپولیس و استقلال و توافق ضمنی با آنها قیمت خود را برای باشگاه سپاهان بالا ببرد. اقدامی که تا الان موثر واقع شده و به زودی باید شاهد قرارداد این بازیکن با قیمت گزاف با باشگاه اصفهانی باشیم.

سپاهان سالهاست در لیگ برتر به این شکل بازیکن جذب می‌کند و در بهترین حالت این تیم فصل پیش توانست نایب قهرمان لیگ شود. چه بسا اگر بودجه هنگفت این باشگاه صنعتی درست مدیریت می‌شد این تیم در این چند سال حداقل دو مقام داخلی و حتی بین‌المللی کسب کرده بود. در کنار آن هم چند بازیکن طراز اول تحویل فوتبال ایران هم می‌داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها