|

هافبک 16 میلیاردی سپاهان کیست؟

 امید نورافکن

طبق خبرهای رسیده نورافکن قراردادی ۱۶ میلیاردی با سپاهان دارد که یک میلیارد بیشتر از پولی است که قرار بود پرسپولیسی‌ها به نوراللهی بدهند!

لینک کوتاه کپی شد

احمد نوراللهی در شرایطی به شباب الاهلی امارات پیوست که باشگاه پرسپولیس حاضر شده بود، قرارداد این بازیکن را ۳ برابر افزایش دهد و به مبلغ ۱۵ میلیارد برساند اما با پیشنهاد سنگینی که اماراتی ها به نوراللهی دادند، او راهی این کشور شد تا فوتبالش را در شباب الاهلی دنبال کند.

به گزارش«شایانیوز»، نکته جالب در خصوص نوراللهی این است که یکی از بازیکنان هم پست او در لیگ ایران، قراردادی سنگین تر نسبت به پیشنهاد پرسپولیسی‌ها به او دارد. امید نورافکن بازیکن سپاهان یکی از بازیکنانی است که هم در پست هافبک دفاعی و هم دفاع چپ توانایی بازی دارد و یکی از بازیکنان موثر اصفهانی ها به شمار می‌رود. 

این بازیکن پس از جدایی از استقلال راهی لیگ فوتبال بلژیک شد تا در شارلروا به میدان برود ولی پس از مدتی حضور در بلژیک، در لیگ نوزدهم به صورت قرضی راهی سپاهان شد ولی در نهایت پس از مذاکرات باشگاه سپاهان با تیم بلژیکی شارلروا با جدایی او موافقت کرد تا نورافکن سال گذشته در نهایت با قراردادی ۳ ساله در سپاهان ماندنی شود.

نکته جالب در این میان این است که طبق خبرهای رسیده او قراردادی ۱۶ میلیاردی با سپاهان دارد که یک میلیارد بیشتر از پولی است که قرار بود پرسپولیسی‌ها به نوراللهی بدهند!

منبع: خبرورزشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها