|

واکنش آقای گل به شایعات پیرامونش

سجاد شهباززاده

شهباززاده فصل گذشته در قامت ستاره سپاهان با گلزنی‌ خود توانست تا روز پایانی لیگ طلایی‌پوشان را در مسیر قهرمانی در کورس با پرسپولیس نگه دارد.

لینک کوتاه کپی شد

 آقای گل فصل بیستم بالاخره سکوت خود را شکست و درباره شایعاتی که حول نامش شکل گرفته واکنش نشان داد. نمایش فصل گذشته شهباززاده باعث شد در قامت ستاره نقل و انتقالات فصل بیست و یکم ظاهر شود و در تیررس تیم‌های زیادی از جمله پرسپولیس که شهریار مغانلو را از دست داده و این بازیکن را در اردوگاه رقیب می‌بیند، قرار گیرد.

به گزارش«شایانیوز»، شایعات از همان روزی که بحث انتقال شهریار مغانلو به سپاهان شکل گرفت، اطراف سجاد شهباززاده نیز اوج گرفت. ابتدا بحث مربوط به ناراحتی او بابت جذب مغانلو توسط پرسپولیس و تمایل به پایان همکاری و عدم تمدید قرارداد و در ادامه ارقام نجومی درخواستی‌اش از پرسپولیس و دیگر تیم‌های خواهانش. بارها او به پرسپولیس لینک شد و هر بار شایعات بیشتری مبنی بر اینکه پای مذاکره بابت بحث مالی این انتقال شکل نگرفته افزایش یافت.

آخرین بار بعد از وعده یحیی گل‌محمدی در خصوص انتقال قریب الوقوع یک ستاره به پرسپولیس طی ساعات آتی، بحث جذب و مذاکره با سجاد شهباززاده دوباره بر سر زبان‌ها افتاد. سجاد شهباززاده اما مثل هر بار با سکوت خود ناخواسته به رشد این شایعات بیشتر کمک می‌کرد.

او اما اکنون خود را خسته و دلگیر از این ماجراها می‌داند و در جملاتی کوتاه به آن واکنش نشان داد و وعده روزهای آتی درباره آینده‌اش را می‌دهد: پیشنهاداتی دارم و همه آنها از ایران نیست. اما موضوع اینطور نیست که طی روزهای اخیر در صفحات مجازی و رسانه‌ها می‌بینم. راستش را بگویم خیلی ناراحت و دلگیرم بابت این شایعات.

اصلا دنبال بازارگرمی نیستم و شاید با هر تیمی دو سه بار حرف زده باشم اما اینطور نبوده که دنبال بازارگرمی باشم و طبیعی است که به دنبال این هستم تا بهترین تصمیم را برای آینده‌ام از جهات مختلف بگیرم. اینکه بگویم چه زمانی به طور دقیق درباره تیم آینده‌ام تصمیم بگیرم مشخص نیست و در حال حاضر در حال جمع بندی شرایط هستم تا به نتیجه برسم.

شهباززاده که پیش از این بعد از ترک استقلال نیز تجربه حضور در فوتبال خارج از ایران را با حضور در لیگ قطر و ترکیه پشت سر گذاشته، اکنون نیز با پیشنهاداتی مواجه شده و باید دید طی روزهای آینده چه تصمیمی خواهد گرفت.

منبع: ورزش سه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها