|

روز شلوغ آبی ها؛ تمام اخبار نقل و انتقالاتی استقلال تا الان

استقلال

پس از اینکه روز گذشته باشگاه استقلال به صورت رسمی وارد بازار نقل و انتقالات شد، بازیکنان برای ثبت و تمدید قرارداد به دفتر مدیران رفتند.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه استقلال پس از چندین روز سکوت مطلق در بازار نقل و انتقالات، روز گذشته به صورت رسمی وارد این عرصه شد و آنها در گام نخست، بازیکن جوان سایپا را به خدمت گرفتند. امیرحسین حسین زاده دشت اول احمد مددی از بازار نقل و انتقالات بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه، آبی پوشان در ادامه نیز زبیر نیک نفس هافبک دفاعی فولاد را به خدمت گرفتند تا احتمالا شاهد جدایی یکی از بازیکنان خط میانی این تیم باشیم. در ادامه نیز احمد مددی برای تمدید قرارداد با ارسلان مطهری وارد مذاکره شد که دو طرف به توافقی دست پیدا نکردند و مهاجم آبی پوشان ساختمان باشگاه را ترک کرد.

در زیر و به صورت زنده، تمامی اخبار نقل و انتقالاتی استقلال در روز یکشنبه 31 مرداد با یکدیگر مرور می کنیم:

13:03- رشید مظاهری سنگربان آبی پوشان پس از خروج از دفتر باشگاه گفت: شکی نیست که دوست دارم در استقلال بمانم. یک سری مشکلات هست که امیدوارم در این یکی دو روز حل شود تا با قدرت سر تمرین برویم. با برادران مجیدی برای حل مشکلات حرف زدم. با بودن برادران مجیدی نظم خوبی در باشگاه دیدم.

13:00- سیاوش یزدانی مدافع آبی پوشان نیز برای گفتگو جهت تمدید قراردادش در دفتر باشگاه استقلال حاضر شد.

12:57- آرش رضاوند پس از توافق با احمد مددی، قراردادش را به مدت 2 سال با آبی پوشان تمدید کرد.

12:35- عارف آقاسی مدافع فصل گذشته فولاد نیز در دفتر باشگاه استقلال حضور پیدا کرد.

12:30- محمد دانشگر مدافع آبی پوشان بدون مصاحبه با خبرنگاران محل باشگاه استقلال را ترک کرد. از نتیجه جلسه او و احمد مددی خبری منتشر نشده است.

11:58- حسین پورحمیدی پس از خروج از باشگاه استقلال گفت که باید فصل بعد را در تراکتور بازی کند.

 11:50- احمد مددی مدیرعامل استقلال نیز وارد دفتر محل کارش شد.

11:45- علیرضا رضایی سنگربان فصل گذشته پیکان نیز در ساختمان باشگاه استقلال حضور پیدا کرد.

11:40- محمد دانشگر مدافع استقلال که گفته می شود به دلیل عدم پرداخت مطالباتش به مدیران تیم فرصت 10 روزه ای داده، در محل دفتر باشگاه حاضر شد.

11:33- رشید مظاهری سنگربان آبی پوشان که یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارد ولی شایعاتی درخصوص احتمال جدایی او به گوش می رسد نیز به دیدار مدیرعامل آبی پوشان رفت.

11:28- رضا آذری نیز برای گفتگو با مدیران به دیدار آنها رفت.

 11:25- پس از رضاوند، حسین پورحمیدی سنگربان فصل گذشته آلومینیوم اراک نیز در محل دفتر باشگاه حاضر شد. فرزاد و فرهاد مجیدی نیز وارد ساختمان باشگاه استقلال شدند.

11:20- آرش رضاوند نخستین بازیکنی بود که وارد دفتر باشگاه استقلال شد. او یکی از بازیکنانی است که قراردادش با این تیم به پایان رسیده و مجیدی خواستار حفظ او شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها