|

دلیل جدایی دانشگر از استقلال چی بود؟

محمد دانشگر

خبر فسخ کردن دانشگر با استقلال در رسانه ها منتشر شد، در حالیکه این فسخ یکطرفه حدس برای پیوستن دانشگر به پرسپولیس در اذهان ایجاد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

خبر فسخ کردن دانشگر با استقلال سریعا در اکثر رسانه ها منتشر شد، در حالیکه این فسخ یکطرفه حدس هایی را برای پیوستن دانشگر به پرسپولیس در اذهان ایجاد کرد.

به گزارش «شایانیوز»،  دو دلیل برای جدایی دانشگر در خبرها دیده میشود، برخی از ناراحتی ودلخوری دانشگر نسبت به باشگاه استقلال خبر میدهد و برخی نیز از علاقه دانشگر به پرسپولیس میگوید.

اما دلیل ناراحتی دانشگر اینگونه درخبرها ذکر شده است:

ظاهرا زمانی که محمد دانشگر طبق قرار قبلی که با مدیران باشگاه استقلال داشته وارد این باشگاه شده، به دلیل شلوغی و حضور بازیکنان جدیدی که قصد داشتند با استقلال قرارداد امضا کنند، به او گفته شده که منتظر بماند تا کار قرارداد بازیکنان جدید به اتمام برسد و سپس نوبت به او برسد. محمد دانشگر هم در اعتراض به این رفتار عنوان کرده که من بازیکن استقلال هستم و کسوتی دارم و بهتر است تکلیف من زودتر مشخص شود و نباید در صف انتظار بازیکنان جدید بمانم و زمانی که با پاسخ خاصی مواجه نشده، باشگاه استقلال را ترک کرده و به فدراسیون فوتبال رفته که در ادامه قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کرده است. نکته جالب این است که دانشگر بلافاصله بعد از فسخ عازم برازجان شده تا به دیدار خانواده اش برود.

و در برخی از کانالهای پرسپولیسی نیز زمزمه هایی از پیوستن دانشگر به پرسپولیس آمده است در حالیکه گفته شده دانشگر ویامدیر برنامه های دانشگر درباشگاه پرسپولیس دیده نشدند.


منبع: شفقنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها