|

مجبوریم قایدی را بفروشیم

پرویز مظلومی

مظلومی گفت: ما می‌گوییم ۵ میلیارد تیم دیگر می‌گوید ۱۰ میلیارد برای اینکه پورسانت بیشتری بگیرند بازیکن را ترغیب می‌کنند تا به تیم دیگری برو…

لینک کوتاه کپی شد

مصاحبه پرویز مظلومی‌عضو هیات مدیره استقلال در خصوص آخرین اتفاقات مربوط به این تیم را در زیر می‌خوانید:

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرهیختگان، جلسه نهایی بین مدیرعامل استقلال و باشگاه شباب الاهلی جمعه شب برگزار شد و آنها باید پاسخ نهایی را بدهند. باید ما هم به جمع‌ بندی کلی برسیم تا برای این انتقال هم باشگاه راضی شود هم سرمربی تیم و هم هیئت مدیره. در وهله اول ما اعضای هیئت مدیره و خود فرهاد مجیدی دوست داریم تا قائدی بماند اما این موضوع هم مهم است که آیا این بازیکن برای ادامه کار با استقلال انگیزه لازم را دارد یا خیر...

۳۵ سال از عمرم را در این باشگاه گذاشتم و همه مدارج را در استقلال سپری کرده‌ام و زیر و رو و بالا و پایین همه چیز را می‌دانم. همه حاشیه ها و آدم ها و اشخاصی که خط می‌دهند و نمی‌دهند را می‌شناسم و همه این اتفاقات مثل روز برای من روشن است اما ما در بازار نقل و انتقالات در فشار عجیبی هستیم چون هم تحمل هواداران کم است و دارند فشار می‌آورند و هم پولی در کار نیست. نباید اینطور هم باشد که مثل گذشته قراردادها بسته شود و ما امروز بمانیم که از کجا پرداخت کنیم‌. باید یک طوری باشد که بتوانیم دخل و خرجمان با هم همخوانی داشته باشد و بتوانیم به آن توجه کنیم.

مجبور به فروش قایدی هستیم

الان به هیچ وجه ممکن خواهان فروش مهدی قایدی نیستیم اما از یک طرف هم مجبوریم. هواداران بدانند اگر به سرعت پول استراماچونی را جور نکنیم این بار از پنجره که محروم می‌شویم ممکن است با کسر امتیاز و سقوط به دسته پایین تر محکوم شده و هزار اتفاق و تبعات دیگر برایمان رخ خواهد داد.

امیدوارم تکلیف لیست تمدیدی ها زودتر مشخص شود

طبق لیستی که فرهاد مجیدی داده ما و خود فرهاد داریم تلاش می‌کنیم تا بتوانیم نقل و انتقالات را انجام داده و هرچه سریعتر تکلیف بستن تیم را مشخص کنیم. از سوی دیگر امیدوارم تکلیف لیست تمدیدی ها زودتر مشخص شود. من خواهشم از این دسته از بازیکنان که عرق و تعصب استقلال دارند این است که اگر پیشنهاد بیشتری از تیم‌های دیگر دارند برای استقلال این ارقام را کمتر در نظر بگیرند. مثلاً آنها می‌گویند فلان تیم صنعتی به ما فلان قدر می‌کرد اما ما نمی‌توانیم در استقلال رقمی‌که فلان تیم می‌دهد را ما هم بدهیم، ما اینجا استقلال هستیم بنابراین از آنها می‌خواهم به خاطر اسم استقلال و هواداران میلیونی آن توقع خود را یک مقدار پایین‌تر بیاورند.

از آقای رئیسی به عنوان رئیس جمهور که پیش از این هم با او صحبت کرده و متوجه شدم ایشان خیلی دوست دارند در این قضیه کمک کنند، درخواست می‌کنم که اگر همچنان می‌خواهد تیم استقلال زیر پوشش دولت بماند باید برای ما بودجه در نظر بگیرند مثل نهادهای دیگر و باید برای ما هم هر ساله بودجه ای را در نظر بگیرند اگر می‌خواهیم همچنان تحت پوشش دولت به کار ادامه دهیم.

بازار را به هم زده اند و معلوم نیست نهادهای نظارتی کجا هستند

بازیکنی که ما به او ۲ میلیارد تومان می‌دادیم ۱۵ میلیارد پیشنهاد داده است. مسلم است وقتی ۷ میلیارد می‌خواهیم بدهیم قبول نمی‌کند. بازار را به هم زده اند و معلوم نیست نهادهای نظارتی کجا هستند. همین نهادهای نظارتی دارند به ما فشار می‌آورند که بیشتر از این ارقام پیشنهادی هم نمی‌توانیم قرارداد ببندیم پس چرا جلوی بقیه را نمی‌گیرند. هواداران هم نمی‌دانند  ما چه مشکلاتی داریم این حرف ها در دلم مانده بود و باید یک روز می‌زدم و با این شرایط کار مشکل است ما ۲۰ روز دیگر با الهلال بازی داریم این در حالی است که حتی زمین تمرین ما را هم گرفته بودند. خدا پدر ملکیان را بیامرزد که با تماسی که با وزارت گرفت دوباره زمین باشگاه انقلاب را به ما دادند. حتی اجازه نمی‌دادند به چمن ورزشگاه انقلاب آب بدهیم دو هفته بود که این زمین آب نخورده بود اینها را چه کسی باید پاسخگو باشد؟

اصلاً فکر نمی‌کنند که این تیم سه هفته دیگر یک بازی بین‌المللی و حیثیتی مقابل تیمی‌از کشوری دارد که این همه مشکل با ما دارد؛ واقعاً یکی نیست به ما کمک کند و دستمان را بگیرد. از صبح تا شب دنبال هزار و یک دنبال کار هستیم و آخر هم می‌گویند نوش جان تان پولهایی که میخورید. کدام پول؟ بیایید ببینید و وجدان داشته باشید!

ما می‌گوییم ۵ میلیارد تیم دیگری می‌گوید ۱۰ میلیارد و برای اینکه پورسانت بیشتری بگیرند بازیکن را ترغیب می‌کنند تا به تیم دیگری برود. آنها خودشان دنبال تفریح رفته اند و یک آدمی‌ را می‌فرستند که فقط به دنبال پورسانت و منافع خودش است و دلش برای استقلال نمی‌سوزد. ای کاش این بازیکنان یک مقدار هم انصاف داشته باشند و این کارها را با استقلال نکنند.

فدراسیون که ماشالله در خواب ابدی تشریف دارد. ما را میزبان کرده‌اند و تازه باید هزینه‌های میزبانی الهلال را هم بدهیم این در حالی است که بازی‌های مرحله بعدی در عربستان برگزار می‌شود اگر قرار است ما در تهران میزبان الهلال نشویم چطور میشود که ما یک بار به عربستان رفته ایم و اگر  صعود کنیم باز هم باید برویم. اینها به ایران نمی‌آیند و بازی را در کشور بی طرف گذاشتند اما اگر ما بالا برویم باید باز هم به عربستان برویم!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها