|

ابراهیم شکوری او گله از حاشیه های پرسپولیس

شکوری

خدا را شکر امروز قرارداد ۲ ساله‌ای با کاپیتان دوم تیم‌مان منعقد کرده.راستای اعلام کادر فنی خواسته هواداران با امید عالیشاه قرارداد بستیم.

لینک کوتاه کپی شد

 ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس پس از تمدید ۲ ساله قرارداد امید عالیشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر امروز قرارداد ۲ ساله‌ای با کاپیتان دوم تیم‌مان منعقد کرده و در راستای اعلام کادر فنی و خواسته هواداران با امید عالیشاه قرارداد بستیم. امیدواریم این ۲ سالی که در خدمت وی هستیم مانند سال‌های قبل که همکاری‌مان به کسب پنج جام منتهی شد، باشد. پس از این ۲ سال هم امیدوارم بتوانیم امید را در اختیار داشته باشیم تا افتخارات و دستاورد‌های بزرگتری رقم بخورد.

به گزارش «شایانیوز»، وی در مورد ارقام مطرح شده در فصل نقل و انتقالات عنوان کرد: در رابطه با قرارداد‌ها و ارقامی که مطرح می‌شود تیم ما سعی کرده بالانس خود را حفظ کند و مانند خیلی از تیم‌های دیگر ارقام عجیب و غریب به بازیکنان پرداخت نمی‌کند. اگر بازیکنان ما مبلغ قراردادی می‌گیرند براساس شایستگی‌هایشان بوده و در تیم ما نمی‌توان به ارقامی که در بازار است فکر کرد.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: سنی که من، بازیکنانی مثل امید عالیشاه، یحیی گل‌محمدی، سمیعی و همه بچه‌های خانواده پرسپولیس داریم سبب شده رابطه بسیار صمیمانه‌ای در این خانواده شکل بگیرد و خیلی از تیم‌ها آرزوی داشتن چنین تیمی را داشته باشند.

شکوری افزود: رقم قرارداد‌های ما کاملاً شفاف است مثل سال گذشته می‌گوییم قادر هستیم رقم قرارداد‌ها را منتشر کنیم، اما بازار است و برخی تیم‌ها مبالغ عجیب و غریبی پرداخت می‌کنند. آن‌ها بودجه عجیبی دارند و وحشتناک هزینه می‌کنند، اما بازیکنان ما به تیم‌شان عرق داشته و تلاش می‌کنند. به بازیکنانی که از تیم ما جدا شده‌اند خسته نباشید می‌گوییم، زیرا با تمام توان خود تلاش کردند و توانستند با افتخارآفرینی پنج دوره پشت‌سر هم قهرمان شوند. اکنون هم امیدمان به آینده است و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم در مسابقات آینده بهترین نتایج را بگیریم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره اظهارنظر یحیی گل‌محمدی در تمرین روز گذشته این تیم مبنی بر اینکه نفس شکوری از جای گرم بلند می‌شود، پاسخ داد: اگر ویدیوی مصاحبه گل‌محمدی را دیده باشید متوجه می‌شوید این موضوع را با خنده می‌گوید. ارتباط نزدیکی بین مدیرعامل، هیأت مدیره، کادر فنی و بازیکنان وجود دارد و گل‌محمدی به شوخی این صحبت را کرد. فکر می‌کنم برای تیمی که پنج دوره قهرمان شده و دو دوره در فینال حضور داشته منطقی است که تیمش را برای قهرمانی لیگ برتر و آسیا ببندد.

شکوری گفت: خدا را شکر ارتباط بسیار خوب، دوستانه، نزدیک، صمیمانه و حرفه‌ای در باشگاه پرسپولیس وجود دارد. اگر من و امید با هم دوست هستیم وقتی می‌خواهیم قراردادی منعقد کنیم رفتارمان کاملاً حرفه‌ای است و هیچ بحثی در آن وجود ندارد. این موضوع در یک سال گذشته بود پرسپولیس یکی از کم‌حاشیه‌ترین تیم‌های لیگ بوده و هیچ بحثی از داخل تیم بیرون نمی‌آید این موضوع که یکی از نقاط قوت ما است و دلیل حضور کادر فنی توانمند، بازیکنان و مدیریت باشگاه پرسپولیس است.

معاون باشگاه پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت مزایده کارگزار سرخ‌پوشان عنوان کرد: در این مورد یک پروسه قانونی وجود دارد و بحث کارگزاری باید در مزایده قرار بگیرد. روال به مزایده گذاشتن کارگزاری هم باید طی شود تا حرف و حدیث و مشکلی وجود نداشته باشد. وقتی مزایده بگذاریم همه چیز شفاف است از هوادار، اسپانسر و نهاد‌های نظارتی می‌دانند انتخاب کارگزار شفاف بوده است. بهترین و زیباترین راه این بود که مزایده انجام شود تا همه چیز شفاف باشد. امیدواریم هرچه سریع‌تر این اتفاق بیفتد و در روز‌های آینده این پروسه انجام خواهد شد.

شکوری در خصوص پیشنهادات امید عالیشاه گفت: تیمی که قهرمان لیگ شده و بازیکنی که پنج دوره در این تیم حضور داشته و دو دوره به فینال آسیا رفته همه تیم‌ها آرزو دارند چنین بازیکنی را در اختیار داشته باشند. پیشنهاد داشتن یک بحث طبیعی است و مهم این است در کدام باشگاه قرارداد امضا کرده و در کدام باشگاه بازوبند می‌بندد. خود امید هم گفت سبب افتخار من است که در پرسپولیس هستم و این موضوع مهم است.

وی در خصوص اینکه آیا باشگاه پرسپولیس قرار است از استقلال بازیکنی جذب کند، توضیح داد: دوره قبلی نقل و انتقالات هم همین صحبت را کردید هیچ منعی برای جذب بازیکن تیم رقیب برای ما وجود ندارد، اما طبق نیاز کادر فنی و تیم‌مان بازیکن می‌گیریم.

معاون باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه شنیده می‌شود جعفر سمیعی گفته است نباید از تیم رقیب بازیکن بگیریم، گفت: با این سؤالات بار دیگر به ۶ و ۱۲ ماه پیش بازمی‌گردیم که چنین صحبت‌هایی بود. نقل و انتقالات نیم‌فصل ما را دیدید، اما اکنون در نقل و انتقالات ابتدای فصل هستیم اگر درباره سؤال‌های تکراری صحبت نکنیم بهتر است. بیشتر بخوانید: سمیعی: کادرفنی باید برای ما تعیین تکلیف کند نه هوادار و خبرنگار
منبع: پارس فوتبال

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها