|

بازیکن محبوب گل محمدی؛ برای پرسپولیس کلیه میفروشم!

علی نعمتی

فرهاد حمیداوی که دوباره با رأی دادگاه مالکیت باشگاه پدیده مشهد را در اختیار گرفته است مشکلی با صدور رضایتنامه علی نعمتی ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

مدیربرنامه علی نعمتی مدافع شهر خودرو که در روزهای گذشته به ساختمان باشگاه مراجعه کرده بود و توافقات نهایی با مدیران باشگاه حاصل شده بود و تنها اخذ رضایت‌نامه از باشگاه مشهدی، چالش طرفین بود، بعد از تعیین تکلیف مالکیت باشگاه شهر خودرو و نهایی شدن رضایت‌نامه نعمتی، وارد ساختمان باشگاه پرسپولیس شد تا آخرین صحبت‌های پیش از رسمی شدن قرارداد را با مدیران باشگاه انجام دهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال، از قرار معلوم فرهاد حمیداوی که دوباره با رأی دادگاه مالکیت باشگاه پدیده مشهد را در اختیار گرفته است مشکلی با صدور رضایتنامه علی نعمتی نداردو بنابراین او امروز (دوشنبه) به تهران آمده و با پرسپولیس رسما قرارداد خواهد بست.

علی نعمتی یک پرسپولیسی است و همان ویژگی‌هایی را دارد که یحیی گل‌محمدی برای خریدهای جدید می‌خواهد. یحیی در مورد فصل نقل و انتقالات و بازیکنان مدنظرش و همچنین برنامه پیش‌روی پرسپولیس گفت: نقل و انتقالات همیشه دوران سختی برای مربیان است. همیشه هم در این دوران حرف و حدیث زیاد است، نمی‌شود به همه اینها جواب بدهیم. با توجه به بضاعت‌مان، خیلی از بازیکنانی که به تیم ما می‌آیند به عشق پرسپولیس می‌آیند. واقعا هم در مورد مسائل مالی کوتاه آمدند و از آنها تشکر می‌کنم.

شاید خیلی‌ها ندانند اما منظور یحیی گل محمدی از بازیکنانی که به عشق پرسپولیس می‌آیند علی نعمتی بود. چرا؟ علی نعمتی که حاضر شده برای صدور رضایتنامه‌اش از سوی باشگاه پدیده مشهد ملک شخصی خودش را بفروشد در آخرین مکالمه با مسئولان باشگاه پرسپولیس حرف جالبی زده و گفته بود: برای پرسپولیسی شدن حاضرم کلیه ام را بفروشم! جمله ای عجیب که نشان دهنده عشق و علاقه فراوان علی نعمتی به تیم پرسپولیس است و یحیی گل محمدی سرمربی این تیم را نیز حسابی به وجد آورد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها