|

سه پرسپولیسی که در لیست سیاه گل محمدی هستند

یحیی گل محمدی

در حالی که یحیی در حاشیه تمرین پرسپولیس از جدایی ۳ بازیکن سخن گفته بود، حالا گفته می شود که این سه بازیکن روستایی،حسین پور و برزگر هستند.

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل محمدی در حاشیه تمرین روز شنبه صحبتی انجام داد که برخی‌ها تصور کردند دو، سه بازیکن پرسپولیس باید از این تیم جدا شوند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال، سرمربی پرسپولیس در مورد سه بازیکن قرضی پرسپولیس مثل امیر روستایی و حسینی که در تیم‌های دیگر به صورت قرضی حضور دارند، گفت:‌

حسینی که قرارداد دوساله بسته است، تکلیف نفرات دیگر هم در همین روزها مشخص می‌شود که احتمال دارد به صورت قرضی به تیم‌های دیگر بروند.

بلافاصله پس از این مصاحبه شایعاتی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه احتمالا محمد شریفی، مهدی مهدی خانی و یک بازیکن فعلی دیگر پرسپولیس از این تیم جدا و به تیم‌های دیگر قرض داده خواهند شد.

یکی از نزدیکان تیم پرسپولیس در این زمینه گفت:

منظور یحیی گل محمدی نه محمد شریفی بوده و نه مهدی مهدی خانی بلکه ۳ بازیکن دیگر است. این سه بازیکن عبارتند از امیر روستایی، آریا برزگر و سعید حسین پور که به ترتیب در تیم‌های پیکان، فجرسپاسی و ماشین سازی تبریز توپ زدند و حالا دوست دارند به پرسپولیس باز گردند اما یحیی گل محمدی تمایلی به بازگشت این سه بازیکن نشان نداده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها