|

هشدار برای یحیی گل محمدی پس از جدایی دو ستاره

یحیی گل محمدی

پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات به دنبال تقویت خود در همه پست ها است اما بیشترین دغدغه این تیم پیدا کردن جایگزینی برای نوراللهی و مغانلو اس…

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه پرسپولیس با توجه به صحبت های اخیر یحیی گل محمدی تغییرات زیادی در تابستان خواهد داشت. سرمربی سرخ پوشان پایتخت اعلام کرد که تیمش به جذب ۹ بازیکن جدید نیاز دارد این در حالی است که تاکنون تنها جذب دو بازیکن قطعی شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال، سرخ پوشان در تابستان البته تاکنون کنعانی زادگان، احمد نوراللهی و شهریار مغانلو را از دست داده اند که هر سه از بازیکنان کلیدی و تاثیر گذار تیم بودند.

معمولا چه در لیگ ایران و چه در کشورهای اروپایی هواداران بیشترین علاقه را در فصل نقل و انتقالات به جذب مهاجمان جدی دارند. درست است که پرسپولیس مغانلو را از دست داده است اما بیشترین دغدغه هواداران در تابستان سال جاری پیدا کردن جایگزینی شایسته برای احمد نوراللهی است.

به نظر می رسد که آزمون بزرگ مدیریت باشگاه پرسپولیس جذب یک هافبک سرشناس در حد و اندازه های نوراللهی است و این کاملا طبیعی است چرا که نوراللهی از بهترین های پرسپولیس بود که سهم بسزایی در قهرمانی تیم داشت. احمد نور با وجود آنکه یک هافبک دفاعی بود اما با ۱۰ گل بهترین گلزن تیمش در فصل قبل بود. او از بهترین هافبک های دفاعی فوتبال ایران بود که در کنار انجام وظایف دفاعی خود به خوبی در حمله شرکت می کرد.

سرخ پوشان هم در خط دفاعی و هم در خط میانی و حمله و کنارها به جذب بازیکن نیاز دارند اما دغدغه اصلی کادر فنی، مدیریت و هواداران پیدا کردن جایگزینی شایسته برای احمد نوراللهی است و این دغدغه ای کاملا درست است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها