|

مدیران غیر حرفه ای قایدی را ارزان فروختند؟

مهدی قایدی

مددی در مذاکرات خود با باشگاه شباب الاهلی توافق نکرد و قایدی بعد آن به دبی رفت در تمرینات این تیم شرکت کند این هم کار غلطی بود.

لینک کوتاه کپی شد

احمد مددی به خاطر ترانسفر به مهدی‌ قایدی خودش به دبی رفت که به نظر بسیاری از کارشناسان کار درستی نبود

 به گزارش «شایانیوز» به نقل از پارس فوتبال، احمد مددی در مذاکرات اولیه خود با مسئولان باشگاه شباب الاهلی امارات به توافق نرسید و به نظر می‌رسد مهدی قایدی بعد از آن به دبی رفت تا در تمرینات این تیم اماراتی شرکت کند که این هم کار غلطی بود.

نکته اینجاست که اگر مسئولان شباب الاهلی واقعا چشمشان مهدی قایدی را گرفته بود باید خودشان به تهران می‌آمدند و اینجا با مسئولان باشگاه استقلال مذاکره می‌کردند نه اینکه استقلالی‌ها راهی دبی شوند. در هیچ کجای دنیا مرسوم نیست باشگاهی که می‌خواهد بازیکن خود را بفروشد مدیر عامل خود را به ساختمان باشگاه خریدار بفرستد. رفتار غیرحرفه‌ای مدیران استقلال در این ماجرا کاملا توی ذوق زد و مشخص شد که آنها اصول حرفه ای را رعایت نمی‌کنند.

در مورد قایدی شنیدیم شباب الاهلی امارات او را با مبلغی به مراتب کمتر از آنچه استقلالی‌ها در نظر داشتند، می‌خواهد. از طرفی پرویز مظلومی گفته بود باشگاه مشکلات مالی بسیار زیادی دارد و ما چاره‌ای جز فروش قایدی نداریم. به نظر می‌رسد این حرف، حرف احمد مددی هم باشد و در نهایت احتمالاً قایدی با مبلغی پایین تر از پیشنهاد اولیه استقلال راهی امارات خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها