|

فیلم جنجالی از تازه‌ترین اقدام مهدی قایدی

مهدی قایدی

فیلمی که خبرگزاری فارس منتشر کرده نشان می‌دهد که مهدی قایدی در تمرینات الاهلی شرکت کرده و به طور جدی پیگیر حضورش در امارات است.

لینک کوتاه کپی شد

همین چند روز پیش بود که یکی از رسانه‌های اماراتی خبر از حضور مهدی قایدی در تمرینات تیم الاهلی داد و گفت که این بازیکن به زودی قراردادش را منعقد خواهد کرد. با این وجود، اما از سوی مسئولان باشگاه استقلال این خبر تکذیب شد و نهایتا عنوان شد مذاکرات با الاهلی به بن بست خورده است.

به گزارش «شایانیوز»، بعد از آن حتی فرهاد مجیدی از ماندن مهدی قایدی در استقلال حرف زد و از آن به عنوان خبر خوشحال کننده یاد کرد. حال، اما خبرگزاری فارس فیلمی منتشر کرده که نشان می‌دهد ادعای اماراتی‌ها درست است. در این فیلم مشخصا مهدی قایدی در تمرینات الاهلی شرکت کرده و این بازیکن به طور جدی پیگیر حضورش در امارات و البته همین باشگاه الاهلی است.

به غیر از این مورد، شایعه شده که الغرافه هم دوباره به میز مذاکره با مهدی قایدی برگشته و یک درصد اگر کار این بازیکن با الاهلی درست نشود آن‌ها برای در اختیار داشتن مهاجم استقلال اقدام خواهند کرد. این درحالی است که همین امروز شایعه شده مهدی قایدی حتی در تست‌های پزشکی الاهلی هم شرکت کرده و به زودی قراردادش را امضا می‌کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها