|

پرسپولیس بابت جدایی نوراللهی و کنعانی زادگان چقدر ضرر کرد؟

 نوراللهی و کنعانی زادگان

با جدایی نوراللهی و کنعانی زادگان، پرسپولیس فرصت درآمدزایی حدودا ۱۲ میلیاردی (هر بازیکن حدودا ۶ میلیارد) از این دو بازیکن را از دست داد.

لینک کوتاه کپی شد

با توجه به اینکه پرسپولیس چند بازیکن در تیم ملی دارد جدایی هر بازیکن این تیم می تواند منجر به خسارتی مادی هم برای سرخپوشان شود. فعلا احمد نوراللهی و محمد حسین کنعانی زادگان دو ملی پوشی هستند که از جمع سرخپوشان جدا شدند و از بابت انتقال آنها پولی نصیب پرسپولیس نشد اما از یک بابت دیگر هم ضرر مالی به این باشگاه وارد می شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی، فیفا بابت حضور هر بازیکن در جام جهانی، به باشگاه‌ها ۲۱۲ هزار دلار پاداش می دهد که در صورت صعود تیم‌های ملی به مراحل بالاتر، این مبلغ افزایش پیدا می کند. با جدایی احمد نوراللهی و محمدحسین کنعانی زادگان، پرسپولیس فرصت درآمدزایی حدودا ۱۲ میلیاردی (هر بازیکن حدودا ۶ میلیارد) از این دو بازیکن را از دست داد.

در این شرایط می‌شد با اضافه کردن نیمی از همین مبلغ به قرارداد این بازیکنان، هم از تضعیف تیم جلوگیری کرد هم اینکه باشگاه در انتهای فصل به درآمد خوبی می رسید ولی حالا این درآمد به جیب شباب الاهلی امارات و الاهلی قطر می رود و یک رقم پول خوب از دست سرخپوشان رفت و تیم هم از بابت فنی آسیب دید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها