|

مجیدی اصلا در جریان انتقال مهدی قائدی نبود؟

سرمربی استقلال دو شب قبل و در صحبت کوتاهی که با خبرنگاران داشت، اعلام کرد فروش مهدی قایدی منتفی شده است.

لینک کوتاه کپی شد

آیا فرهاد مجیدی در جریان توافق احمد مددی با باشگاه شباب الاهلی امارات در مورد انتقال مهدی قایدی نبوده است؟

به گزارش «شایانیوز»، سرمربی استقلال دو شب قبل و در صحبت کوتاهی که با خبرنگاران داشت، اعلام کرد فروش مهدی قایدی منتفی شده است. 

مجیدی در شرایطی این صحبتها را مطرح کرد که صبح روز شنبه رسانه‌های اماراتی از منتفی شدن حضور قایدی در شباب الاهلی خبر داده واعلام کرده بودند که اختلاف مالی مددی با مدیران باشگاه اماراتی جلوی این انتقال را گرفته است.

این وسط، اتفاق عجیبی که درباره قایدی رخ داد، صحبتهای پرویز مظلومی بود. او به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره استقلال حرفهایی زد که نشان می‌داد بر خلاف نظر مجیدی، پرونده جدایی شماره 10 آبی‌ها هنوز بسته نشده است.

مظلومی به روزنامه فرهیختگان گفته بود: ما الان به هیچ وجه ممکن خواهان فروش مهدی قایدی نیستیم اما از یک طرف هم مجبوریم. هواداران بدانند اگر به سرعت پول استراماچونی را جور نکنیم این بار از پنجره که محروم می‌شویم ممکن است با کسر امتیاز و سقوط به دسته پایین‌تر محکوم شده و هزار اتفاق و تبعات دیگر برایمان رخ خواهد داد. ما داریم سبک سنگین می‌کنیم که اگر بتوانیم از منابع مختلف مالی پول جور کنیم تا دیگر نیازی به فروش ‌قایدی نباشد، اما همان‌طور که گفتم این موضوع هم اهمیت دارد که آیا این بازیکن انگیزه لازم برای ادامه همکاری با استقلال را دارد یا خیر؟ و ممکن است او هم انگیزه کار کردن در فوتبال ایران را از دست داده باشد.

اینکه هیات مدیره باشگاه استقلال، موضوع انتقال قایدی را از مجیدی مخفی کرده بود، سوالی است که مظلومی و سایر مدیران استقلال باید به آن پاسخ دهند هر چند که در فضای مجازی، روایت دیگری درباره فرهاد مجیدی و قایدی مطرح شده که به دلایل حقوقی امکان انتشار آن نیست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها