|

شایعه جدید ؛ پاتک بزرگ پرسپولیس به اردوگاه استقلال !

در حالی که پرسپولیس این روزها در حال مذاکره با اسدی و آبشک است، شایعه شده که گل محمدی نگاهی به جذب مهدی مهدی پور هافبک استقلال نیز دارد.

لینک کوتاه کپی شد

در حالی که پرسپولیس سرگرم مذاکره همزمان با رضا اسدی و محمد آبشک است، در فضای مجازی شایعه شده یحیی گل محمدی تمایل به جذب مهدی پور هافبک استقلال دارد.

مهدی مهدی پور هافبک استقلال که با نظر مثبت محمود فکری در ابتدای فصل گذشته از ذوب‌آهن به جمع آبی پوشان پایتخت پیوست، سابقه شاگردی یحیی گل محمدی را دارد و سرمربی فعلی پرسپولیس به سبک بازی این بازیکن علاقه‌مند است، به حدی که گفته می‌شود پیش از استقلال، پرسپولیس هم خواهان جذب مهدی پور بود اما این بازیکن در شرایطی که استقلال در خط هافبک ترافیک داشت، به تشخیص محمود فکری به استقلال پیوست و اتفاقاً در خط میانی شلوغ آبی‌ها کم و بیش در ترکیب اصلی بازی کرد.

حالا در حالی که هنوز یک سال دیگر از قرارداد مهدی پور با استقلال باقی است، در فضای مجازی این شایعه به راه افتاده که یحیی گل محمدی تمایل دارد مهدی پور را به پرسپولیس منتقل کند.

حتی یکی از خبرنگاران فعال در رسانه های ورزشی در توییتر مدعی شده گل محمدی با مهدی پور تماس گرفته و تلفنی با این بازیکن صحبت کرده است. شاید بعد از آنکه شایعه جدایی مهدی پور از استقلال بر سر زبان‌ها افتاد، پرسپولیسی ها به جذب این بازیکن که در گذشته شاگرد گل‌محمدی بوده، علاقه مند شده باشند، شاید هم همه چیز در حد شایعه است.

این خبرنگار در توییتر خود آورده یحیی گل محمدی با مهدی مهدی پور تماس گرفته تا او را برای حضور در پرسپولیس متقاعد کند.

این در حالی است که مهدی مهدی پور با استقلال قرارداد دارد و تنها در صورتی می تواند از این تیم جدا شود که در لیست مازاد فرهاد مجیدی قرار بگیرد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها