|

آقای گل؛ بمب نقل و انتقالات پرسپولیس شد

Sajjad Shahbazzadeh

سجاد شهباززاده مهاجم فصل پیش باشگاه سپاهان برای مذاکره با مدیران پرسپولیس به ساختمان این باشگاه خواهد رفت.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه پرسپولیس برای تقویت خط حمله تیم قصد دارد یک مهاجم تمام کننده را به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه کند و به همین خاطر وارد مذاکره با آقای گل لیگ بیستم شده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبر ورزشی، مدیران پرسپولیس با سجاد شهباززاده آقای گل لیگ بیستم مذاکره کردند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد شهباززاده به زودی راهی ساختمان باشگاه پرسپولیس خواهد شد تا مذاکرات نهایی خود با سرخپوشان انجام دهد.

در شرایطی که طی روزهای اخیر شایعات جدی در خصوص انتقال شهباززاده به پرسپولیس شکل گرفته، آقای گل لیگ و این باشگاه در اینستاگرام اتفاقی جالب را دنبال کردند. سجاد شهباززاده، مهاجم اسبق استقلال و سایپا که فصل گذشته در ترکیب تیم سپاهان موفق به کسب عنوان آقای گلی شده، این روزها با توجه به انتقال محتمل شهریار مغانلو به این باشگاه اصفهانی، موردتوجه پرسپولیس قرار گرفته است.

شهباززاده که مذاکراتی ابتدایی با پرسپولیس نیز در هفته گذشته دنبال کرده، در اتفاقی جالب طی ساعات اخیر ماجرای عجیبی با صفحه رسمی این باشگاه دنبال کرده است. ابتدا او اقدام به آنفالو کردن صفحه رسمی باشگاه و برداشتن قلب زرد رنگ در بایوی خود کرد که در ادامه این اکنون صفحه رسمی باشگاه سپاهان نیز این بازیکن را آنفالو کرده تا جدایی آنها تقریبا تمام شده تلقی شود.

باید دید اکنون با این اتفاقات شهباززاده فصل آتی بار دیگر به تهران بازخواهد گشت و پیراهن پرسپولیس را بر تن می‌کند یا مقصد دیگری را انتخاب خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها