|

رشید مظاهری با استقلال توافق می کند؟

رشید مظاهری

رشید مظاهری دروازه بان استقلال برای مذاکره با مسئولان وارد باشگاه استقلال شد باید منتظر ماند و دید که آیا مشکلات او با باشگاه حل می شود؟

لینک کوتاه کپی شد

رشید مظاهری دروازه بان استقلالی ها در لیگ بیستم اگرچه یکسال دیگر با این تیم قرارداد دارد اما بر سر برخی مسائل دلخور است و قصد جدایی کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه، مظاهری که پیشنهادهای دیگری نیز دریافت کرده، دو روز پیش بعد از جلسه با مسئولان استقلال اعلام کرد اگر خواسته هایش محقق شود در این تیم می ماند. آن زمان استقلال فقط علیرضا رضایی دروازه بان پیکان را جذب کرده بود و گفته می شد سیدحسین حسینی نیز تیم را ترک می کند.

حالا اما حسینی قراردادش را تمدید کرده و رضایی نیز حضور دارد. در این شرایط مظاهری نیز یکسال دیگر قرارداد دارد و وضعیتش نامعلوم است. از این رو امروز مظاهری همراه با وکیل خودش به باشگاه استقلال رفت تا در جلسه با مسئولان باشگاه تکلیفش روشن شود. 

باید منتظر ماند ودید آیا در این جلسه مدیران استقلال اجازه جدایی به مظاهری را می دهند یا اینکه او به کارش ادامه خواهد داد. هرچند که اگر مظاهری هم در استقلال بماند، آنوقت احتمالا شاهد جدایی علیرضا رضایی دروازه بان جوان استقلالی ها باشیم که به تازگی از پیکان به خدمت گرفته اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها