|

جدایی پر پول و اما غم بار مهدی قایدی از استقلال

مهدی قایدی

بالاخره و پس از کشمکش‌های فراوان، انتقال مهدی قایدی به شباب الاهلی نهایی شد و این بازیکن با قراردادی ۵ ساله به این تیم اماراتی پیوست.

لینک کوتاه کپی شد

 قایدی در حالی از ۱۲ روز پیش در دبی به سر می‌برد که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بعد از جلسه با احمد مددی مدیرعامل این باشگاه اعلام کرد که فروش قایدی به شباب الاهلی منتقی شده ولی باز هم از امارات اخبار جدیدی به‌ گوش می‌رسید. چرا که طبق گزارش‌های رسیده، قایدی در دو روز گذشته در تمرینات شباب الاهلی حضور پیدا کرده و در تست‌های پزشکی نیز حاضر شده بود. ضمن اینکه دیروز ویدیو کوتاهی از حضور قایدی در تمرینات شباب الاهلی هم منتشر شد و پس از آن نیز اعلام شد قایدی قراردادش را هم با شباب الاهلی امضا کرده و تمام کارهای تصویری‌برداری برای معارفه‌اش را نیز انجام داده است.

به گزارش «شایانیوز»، البته در این بین، روزنامه الرایه قطر نیز امروز مدعی شده بود الغرافه به‌ دنبال ابراز تمایل آندره‌آ استراماچونی سرمربی جدید ایتالیایی‌اش که با قایدی در استقلال همکاری کرده بود، مذاکره‌اش با این بازیکن را که به‌ دلیل برخی اختلافات متوقف شده بود از سر گرفته است. انتشار این اخبار درباره قایدی با تجمع گروهی از هواداران استقلال مقابل این باشگاه همراه شد و آنها پس از ورود فرزاد مجیدی به ساختمان باشگاه استقلال با صدای بلند از کمک سرپرست استقلال در مورد فروش قایدی سؤال کردند که این اتفاق با واکنش چند لیدر همراه بود تا فضا با تنش و کمی‌ درگیری فیزیکی متشنج شود. البته فرزاد مجیدی دوباره به بیرون برگشت تا هواداران را آرام کند اما دخالت یک لیدر که سعی داشت از فیلمبرداری اصحاب رسانه هم جلوگیری کند، باعث متشنج شدن فضا و درگیری چند هوادار با او شد.

مجیدی در ادامه در پاسخ به سؤال یک‌ هوادار مبنی بر اینکه آیا قایدی فروخته شده، گفت خیر ولی در این بین برخی هواداران نیز به فحاشی به مددی پرداختند. با این حال، قایدی با انتشار پستی در اینستاگرامش از هواداران استقلال خداحافظی کرد که در آن آمده است: «هواداران باشگاه بزرگ استقلال، ادای احترام من، مهدی قایدی فرزند این تیم دو ستاره و پرافتخار را پذیرا باشید. چهار سال از بهترین روزهای زندگی من در باشگاهی رقم خورد که هر چه دارم از این تیم است. قسمت و ماجرای من با این تیم آبی‌پوش در این ایام شاید تمام شود اما من همیشه فرزند استقلالم و باز هم روزی این پیراهن باارزش را خواهم پوشید. خوشحالم از ترانسفر من در این روزهای سخت باشگاه که مشکلات اقتصادی شدیدی را متحمل شده بخشی از این سختی‌ها کاسته خواهد شد. قدردان همه شما هواداران هستم که از ۱۸ سالگی با تشویق‌های شما به خودم بالیدم. تشکر ویژه از جناب آقای مددی و آقای فرهاد مجیدی عزیز. خدایا چنان کن سرانجام کار، تو خشنود باشی و ما رستگار.»

در این میان، سایت «سعودی اسپورت» به این موضوع از نگاه هواداران استقلال پرداخت و رفتن قایدی قبل از بازی مهم با الهلال عربستان را خیانت معرفی کرد و نوشت: «قایدی ستاره استقلال به امارات فرار کرده و قبل از امضای قرارداد رسمی‌ با شباب الاهلی در تمرینات این تیم حضور پیدا کرد و بزودی قراردادش را با این تیم امضا می‌کند و این خبر خوبی برای الهلال از ایران بود.» اما بعد از ظهر دیروز خبر رسمی قرارداد قایدی با شباب الاهلی منتشر شد و این باشگاه نیز با انتشار ویدیویی از قایدی، او را به‌ عنوان خرید جدید خود معرفی کرد تا وینگر جوان استقلال فصل بعد را در لیگ امارات توپ بزند.

 استقلال به پول خوبی بابت ترانسفر قایدی رسید ولی بهترین بازیکنش را از دست داد. موضوعی که نگرانی‌های هواداران این تیم را افزایش داده و باید دید فرهاد مجیدی چه راهکاری برای پر کردن جای خالی قایدی در آستانه دیدار با الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا و فصل آینده لیگ برتر خواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی