|

دلیل ناراحتی پرسپولیسی ها از هواداران چیست؟

Persepolis

بازیکنان پرسپولیس از برخی رفتارهای هواداران این تیم در نقل و انتقالات ناراحت هستند.

لینک کوتاه کپی شد

بازیکنان پرسپولیس از رفتار برخی هواداران این تیم در فصل نقل و انتقالات ناراحت هستند. در حالی که باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی به سر می‌برد و در حال تکمیل کردن تیم خود برای فصل جدید لیگ برتر و ادامه لیگ قهرمانان آسیا است، برخی حواشی و اتفاقات چند روز گذشته نقل و انتقالات باعث ناراحتی و دلخوری بازیکنان پرسپولیس شده است.

به گزارش «شایانیوز»، اصرار بیش از حد برخی از هواداران پرسپولیس برای جذب رضا اسدی آن هم با قبول تمام شرایط عجیب و غریب این بازیکن یا نگرانی درباره وضعیت خط حمله پرسپولیس و به جذب یک مهاجم باعث شده تا بازیکنان پرسپولیس از این رفتار برخی هواداران ناراحت و دلسرد شود و به نوعی حس اعتماد به نفسشان را از دست بدهند.

بازیکنان پرسپولیس معتقد هستند که این تیم با همین بازیکنان فعلی هم مدعی اصلی قهرمانی در لیگ است و فقط به خاطر جدایی یک بازیکن آنقدر ضعیف نشده که هواداران بخواهند به هر قیمتی یک بازیکن جدید به پرسپولیس اضافه شود.

پرسپولیسی‌ها معتقد هستند این تیم در شرایط فعلی از خط دروازه تا خط حمله بازیکنان بسیار اثرگذار و مهمی دارد که همه در پست خود ستاره هستند و می‌توانند در تیم‌های دیگر هر کدام یک وزنه و یک عامل قهرمانی باشند، اما باز هم برخی هواداران پرسپولیس اصرار دارند که به هر قیمتی شده اسدی و یک مهاجم به ترکیب پرسپولیس اضافه شود.

البته ذکر این نکته ضروری است که باشگاه پرسپولیس باید برای جانشین احمد نوراللهی و احتمالاً شهریار مغانلو بازیکن مناسب جذب کند، اما جذب بازیکنان هم به هر قیمت و شرایطی و اصرار بیش از حد به این مسئله باعث ناراحتی و دلخوری بازیکنان شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • محمد ارسالی در

    واقعأ بهترین وباکیفیت ترین بازیکنان را داریم از خط دروازه‌ تا حمله !!! بازیکنانی مثل نعمتی وفرجی و ....همه که باعشق وتعصب به پرسپولیس آمدند را میخوایم بنظرم جوانی مثل حسین پور از اسدی بهتره نورالهی هم اول مثل حسین پور بود چرا منشا جذب نميشه ازهمه سرتره بخدا

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها