|

چرا نوراللهی و قایدی فعلا نمی توانند برای الاهلی بازی کنند؟

نوراللهی و قایدی

از آن جایی که آی تی سی نوراللهی و قایدی هنوز صادر نشده این دو فعلا نمی توانند برای تیم جدیدشان به میدان بروند.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه اماراتی در شرایطی با احمد نوراللهی و مهدی قایدی قرارداد امضا کرد که آی تی سی دو بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال هنوز صادر نشده و تا زمانی که این آی تی سی صادر نشود، آنها امکان بازی برای تیم جدیدشان را نخواهند داشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی، گفته می شود باشگاه الاهلی پس از عقد قرارداد رسمی با این دو بازیکن، بلافاصله و در چند مرحله از طریق مکاتبه با فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های سابق آنها خواهان صدور آی تی سی این دو بازیکن ملی پوش می‌شود اما گویا به خاطر مشکلاتی از سمت فدراسیون فوتبال در صدور آی تی سی این دو بازیکن باعث شده تا مدیران استقلال و پرسپولیس پیگیر این موضوع شوند و به دنبال حل مشکل دو بازیکن سابقشان باشند.

هنوز از دلیل تاخیر در صدور آی تی سی این دو بازیکن خبری در دست نیست اما منابع موثق در هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به  گفتند این مشکل به هیچ وجه ارتباطی به این دو باشگاه ندارد اما این مشکل به زودی حل می شود. پیش از این و با توجه به تغییر نام لیگ کشور امارات به یک نام جعلی، بازیکنان ایرانی حق حضور در تیم های اماراتی را نداشتند اما در این فصل و با حل این مشکل نوراللهی و قایدی با استعلام از فدراسیون مجوز پیوستن به شباب الاهلی امارات را دریافت کردند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها