|

دژاگه استقلالی شد؟

اشکان دژاگه

در روزهای اخیر خبرهایی پیرامون استقلالی شدن دژاگه منتشر شد اما انگار مدیران باشگاه با خواسته های وی موافقت نکردند و مذاکرات به بن بست خورد.

لینک کوتاه کپی شد

بازیکن سابق تراکتور یکی از نفراتی بود که نامش در لیست فرهاد مجیدی قرار داشت و مدیران باشگاه استقلال مذاکراتی با این بازیکن انجام دادند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرآنلاین، دژاگه پیشنهادی 350 هزار دلاری به این باشگاه برای یک فصل داده و ظاهرا استقلال مشکلی با پرداخت رقم مدنظر دژاگه ندارد منتهی حاضر نیست این پول را به صورت دلاری پرداخت کند و در صورت توافق با دژاگه، قرارداد او را به صورت ریالی پرداخت خواهد کرد.

در شرایطی که قرار بود تا دیروز تکلیف استقلالی شدن دژاگه مشخص شود، این اتفاق رخ نداد و گویا اصرار دژاگه برای اینکه قرارداد به صورت دلاری ثبت شود، باعث شد که مذاکرات استقلال با بازیکن سابق تراکتورف بدون نتیجه به پایان برسد. در روزهایی که خبر تمایل استقلال به جذب این بازیکن مطرح شده بود، مخالفان استقلالی شدن دژاگه در فضای مجازی، روی سن او و میزان بالای مصدومیتش در سالهای اخیر اشاره کرده و معتقد بودند استقلال نباید چنین پولی را برای دژاگه هزینه کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها