|

پرسپولیس از سومین خریدش رونمایی کرد

Persepolis

علی نعمتی مدافع میانی فصل گذشته پدیده مشهد، بعد از چهار بار حضور در باشگاه پرسپولیس، بالاخره قراردادش را به امضا رساند.

لینک کوتاه کپی شد

علی نعمتی مدافع میانی فصل گذشته پدیده مشهد، بعد از چهار بار حضور در باشگاه پرسپولیس، بالاخره قراردادش را به امضا رساند. بعد از علیرضا ابراهیمی و رضا دهقانی، پرسپولیس از سومین خرید خود هم رونمایی کرد و علی نعمتی به عضویت این باشگاه در آمد.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از پارس فوتبال، مدافع میانی جوان پدیده مشهد که از دوره برانکو تا یحیی گل محمدی موردتوجه این باشگاه قرار داشت، در ابتدای نقل و انتقالات و در شرایطی که یک فصل دیگر از قراردادش با این باشگاه مشهدی باقی مانده بود، در نهایت به این طلسم پایان داد و قراردادش را به امضا رساند.

پرسپولیس بعد از جدایی محمدحسین کنعانی‌زادگان، اکنون با جذب علیرضا ابراهیمی و علی نعمتی این پست را کاملا تقویت کرده و این در حالیست که سیدجلال حسینی کاپیتان و رهبر خط دفاعی خود را هم در اختیار دارد و فرشاد فرجی نیز در نیم فصل گذشته به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شده بود.

نعمتی که برای حضور در پرسپولیس تا به امروز چهار بار حضور در ساختمان این باشگاه را تجربه کرده بود و هر بار اتفاقی مانع از عقد قرارداد وی با پرسپولیس می‌شد، اکنون به عنوان سومین خرید فصل سرخپوشان رونمایی شده و با قراردادی سه ساله به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شده است.

علی نعمتی مدافع میانی فصل گذشته پدیده مشهد، بعد از چهار بار حضور در باشگاه پرسپولیس، بالاخره قراردادش را به امضا رساند.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

01636936

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی