|

رقم رضایت نامه نعمتی با تخفیف چقدر شد؟

علی نعمتی

علی نعمتی موفق شد رقم رضایت نامه 7 میلیاردی را که مهدی رحمتی ابتدا تعیین کرده بود پس از مذاکره به 3 میلیارد برساند.

لینک کوتاه کپی شد

علی نعمتی مدافع فصل گذشته شهرخودرو (پدیده) پس از کش و قوس فراوان بالاخره قرارداد رسمی خود را با پرسپولیس امضاء کرد تا به عنوان سومین خرید قرمزها در فصل نقل و انتقالات معرفی شود. این بازیکن که روز گذشته با مشکل خط خوردگی در برگه فسخ قراردادش مواجه شده بود پس از اینکه امروز با حضور در دفتر مالک باشگاه خودرو در تهران آن را اصلاح کرد مجدد راهی باشگاه پرسپولیس شد و قراردادش را با این باشگاه به صورت رسمی امضا کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی، مدافع جوان فصل گذشته باشگاه شهرخودرو (پدیده) که از دوره برانکو ایوانکوویچ و بعد از آن یحیی گل‌محمدی موردتوجه پرسپولیس قرار گرفته بود، در شرایطی به تیم جدیدش پیوست که همانند فصول گذشته با مشکل دریافت رضایتنامه مواجه شده بود.

از قرارداد نعمتی با پدیده مشهد یک فصل دیگر باقی مانده بود و مهدی رحمتی حاضر نمی‌شد رضایت نامه این بازیکن را با مبلغ پایین‌تری برای پرسپولیس صادر کند اما تغییراتی که در تیم مشهدی رخ داد و باعث بازگشت فرهاد حمیداوی به این تیم شد، باعث شد که نعمتی بتواند موافقت مالک باشگاه شهرخودرو را برای صدور رضایتنامه‌اش بگیرد تا مشکلی برای پیوستن به پرسپولیس نداشته باشد.

نعمتی سومین بازیکنی است که طی چند وقت اخیر از شهرخودرو راهی پرسپولیس شده و قرمزها پیش از این میلاد سرلک و فرشاد فرجی را هم از این تیم گرفته بودند. نکته مهم اینکه پرسپولیس در ماههای گذشته برای رضایت‌نامه بازیکنان جدیدش رقمی پرداخت نکرده و از آنها خواسته که خودشان رضایتنامه‌شان را بگیرند و حالا این فرمول برای علی نعمتی هم جواب داد و این بازیکن موفق شد رقم رضایت نامه 7 میلیاردی را که مهدی رحمتی ابتدا تعیین کرده بود پس از مذاکره به 3 میلیارد برساند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها