|

مجیدی این 4 بازیکن را می خواهد

فرهاد مجیدی

مجیدی گفت: شیمبا، جعفر سلمانی، ابوالفضل جلالی و صالح حردانی مدنظرم هستند و از باشگاه خواسته ام که اقدامات قانونی را در این خصوص انجام دهند.

لینک کوتاه کپی شد

فرهاد مجیدی در حاشیه اولین تمرین استقلال در فصل جدید در مورد ناهماهنگی بین او و مددی گفت: باید بگویم که من از مددی و ملکیان تشکر می‌کنم که برای جذب بازیکنان نهایت همکاری را کردند. با زبیر نیک‌نفس، حسین‌زاده و ۴ بازیکن دیگر توافق نهایی صورت گرفته که به دفتر باشگاه می‌آیند و قرارداد امضا می‌کنند تا زودتر در تمرینات گروهی استقلال شرکت کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی، وی در ادامه گفت: مهدی قایدی در قلب من بود و خیلی دوستش داشتم اما خودش تمایل داشت به خارج از کشور برود و من هم نمی‌خواستم مانع پیشرفت او شوم. با این حال مسئولان باشگاه قول دادند در پست قایدی دو بازیکن خارجی جذب کنند و مسلما حضور آنها می‌تواند به تقویت خط حمله استقلال کمک کند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا قاسمی‌نژاد هم‌چنان در لیست او حضور دارد، گفت: او از بازیکنان بسیار خوب لیگ است ولی برای این فصل در لیست من نیست.

مجیدی درباره اینکه دژاگه در لیست او هست یا خیر گفت: من چهار بازیکن مدنظرم است. شیمبا، جعفر سلمانی، ابوالفضل جلالی و صالح حردانی مدنظرم هستند که این بازیکنان قرارداد دارند و از باشگاه خواسته‌ام به صورت قانونی به باشگاه‌ها نامه بزنند و برای انتقال آنها اقدام کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها