|

رونمایی مجیدی از لیست جدیدش بعد از فروش قایدی

فرهاد مجیدی

مجیدی در حاشیه تمرین استقلال، اعلام کرد قصد خرید لوسیانو پریرا، جعفر سلمانی، ابوالفضل جلالی و صالح حردانی را دارد.

لینک کوتاه کپی شد

 پس از دو روز شلوغ، استقلال سه شنبه آرامی را در نقل و انتقالات پشت سر گذاشت. هر چند فرهاد مجیدی با اعلام رسمی لیست بازیکنان مورد نظرش، نشان داد هنوز اتفاقات مهمی منتظر این باشگاه است. مجیدی در حاشیه تمرین استقلال، اعلام کرد قصد خرید لوسیانو پریرا، جعفر سلمانی، ابوالفضل جلالی و صالح حردانی را دارد. نام‌هایی که تا امروز، بارها به عنوان گزینه استقلال مطرح شده بودند و سرمربی این تیم هم، آن‌ها را تایید کرد: «من چهار بازیکن مدنظرم هستند. شیمبا، جعفر سلمانی، ابوالفضل جلالی و صالح حردانی. این بازیکنان قرارداد دارند و از باشگاه خواسته‌ام به صورت قانونی به باشگاه‌ها نامه بزنند و برای انتقال آنها اقدام کنند. بقیه بازیکنان قرارداد ندارند و 90 درصد انتقال‌شان رخ می‌دهد.»

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال 360، نقل و انتقالات استقلال، با این 4 نفر تمام نمی‌شود. استقلال قرار است مهاجمان تازه‌ای بخرد که به گفته مجیدی، ایرانی نیستند: «با توجه به اینکه قایدی از تیم جدا شده باشگاه به من تعهد کتبی داد که دو بازیکن خارجی در همین پست اضافه می‌شود.» بر اساس توضیحات مجیدی، به نظر می‌رسد امین قاسمی‌نژاد در لیست این باشگاه نیست و استقلال دیگر تمایلی به جذب او ندارد: «او بازیکن بزرگی است اما در این فصل در فهرست ما حضور ندارد.» قاسمی‌نژاد در صورت تمایل برای جدایی، باید به باشگاه دیگری برود.

مجیدی چندان با جدایی ارسلان مطهری و فرشید اسماعیلی هم مخالف نیست و اعتقاد دارد باشگاه، همه تلاشش را برای حفظ این دو بازیکن کرده است: «من بدون اینکه اسم بیاورم به طور کلی می‌گویم باشگاه پیشنهاد خوبی به بازیکنان داده، قرارداد 5 میلیارد تومانی و 2 میلیارد تومان هم خارج از باشگاه، وقتی بازیکنی قرارداد 7 میلیارد تومانی باشگاه را رد می‌کند حتماً پیشنهاد بهتری دارد. من از مددی خواسته‌ام یک ریال بیشتر از این پول به بازیکنان ندهد.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی