|

گزینه گل‌محمدی برای خط حمله پرسپولیس پرید؛ جانشین مغانلو کیست؟

شهریار مغانلو

درحالیکه شنیده می‌شد آقای گل لیگ یک به پرسپولیس خواهد پیوست و در لیست خرید گل‌محمدی حضور دارد، وی راهی ذوب‌آهن شد.

لینک کوتاه کپی شد

نقل و انتقالات تابستان ۱۴۰۰ اصلا و ابدا تا امروز برای هواداران پرسپولیس شیرین نبوده‌است. از لیستی که یحیی گل‌محمدی در اختیار باشگاه قرار داده تا امروز فقط علیرضا ابراهیمی و علی نعمتی قرمزپوش شده‌اند و حالا هواداران پرسپولیس بیش از همیشه نگران رفتن شهریار مغانلو هستند، مهاجمی که نیم‌فصل قبل از سانتاکلارا به صورت قرضی به تهران آمد و برای پرسپولیس بازی کرد.

به گزارش «شایانیوز»، حالا شنیده می‌شود این بازیکن به سپاهان رفته و محبی به جای او راهی لیگ پرتغال می‌شود. اما جانشین مغانلو در پرسپولیس چه کسی خواهدبود؟ ابتدا نام سجاد شهباززاده مطرح شد. مهاجمی که فصل قبل در سپاهان حسابی درخشید و آقای گل فوتبال ایران شد.

اما رقم پیشنهادی شهباززاده به پرسپولیس از یک طرف، حضور فعال سپاهان از طرف دیگر باعث شد تا این انتقال هم منتفی شود. پس از آقای گل لیگ برتر، سرخپوشان به فکر جذب آقای گل لیگ یک افتادند. عارف رستمی که سابقه حضور در تیم‌های جوانان و امید سایپا، نیروی زمینی تهران و خیبر خرم‌آباد را در کارنامه خود دارد و در فصل گذشته لیگ یک عنوان آقای گلی را به دست آورده بود.  

در نهایت، اما او هم امروز با عقد قراردادی به ذوب آهن پیوست تا دست یحیی گل‌محمدی خالی‌تر از قبل بماند، آن هم در فصلی که بازیکن آنچنان اسم و رسم داری هم نیست که پرسپولیس بخواهد جذب کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها