|

مقصد بعدی مظاهری؛ استقلال، گل‌گهر یا شاید بازگشت به فولاد

رشید مظاهری

تمامی شواهد حاکی از این است که کار رشید مظاهری و استقلال گره خورده دروازه بان آبی پوشان در برزخ ماندن یا جدایی از این تیم قرار دارد.

لینک کوتاه کپی شد

پس از چند روز کشمکش میان مدیران باشگاه استقلال با رشید مظاهری و وکیل او، اینگونه به نظر می رسد که این دروازه بان باتجربه به پایان کار خود در جمع آبی پوشان رسیده و چنانچه در ساعات پیش رو او و مدیران استقلال به تفاهم نرسند، این گلر باتجربه ممکن است از جمع آبی پوشان جدا شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه، طی روزهای گذشته، وکیل رشید مظاهری چند نشست را با احمد مددی مدیرعامل آبی پوشان برگزار کرد که طی آن، باشگاه استقلال به گلر خود وعده داد که پس از گذشت 10 روز، مطالبات این دروازه بان را پرداخت خواهد کرد. اما با وجود سپری شدن مهلت تعیین شده، استقلالی ها طلب مظاهری را پرداخت نکردند تا او به همراه وکیل خود در دفتر باشگاه حاضر شود.

در جلسه ای که روز گذشته میان احمد مددی با مظاهری و وکیل او برگزار شد، ظاهرا طرفین به توافق نرسیدند و حتی وکیل مظاهری نیز در اظهارات خود مدعی شد که مدیرعامل آبی پوشان به او اعلام کرده است که این دروازه بان می تواند قراردادش را فسخ کرده و راهی تیم دیگری شود.

با این وجود، سنگربان آبی پوشان روز گذشته در تمرین تیمش حضور پیدا کرد تا گمان برود مشکلات میان طرفین حل شده اما صحبت های فرهاد مجیدی در پایان تمرین دیروز و همچنین پست اینستاگرامی که همسر مظاهری منتشر کرد، اینگونه نشان می دهد که گلر آبی پوشان در آستانه جدایی است.

اطلاعاتی که از جلسه دیروز میان مظاهری و وکیلش با احمد مددی به دست رسیده، نشان می دهد که مدیرعامل استقلال به سنگربان تیمش اعلام کرده است مبلغ قرارداد او رقم بالایی است و این باشگاه قادر به پرداخت آن نیست. در واقع رشید باید مجددا از میزان قراردادش بکاهد تا باشگاه بتواند به همکاری خود با این گلر ادامه دهد.

مسئله ای که با مخالفت مظاهری و وکیل او همراه بوده چرا که سنگربان استقلال پیش از این نیز با درخواست مددی مبلغ قراردادش را کم کرده بود و حتی برخی از آپشن های موجود در این تفاهم نامه را نیز حذف کرده بود. در نهایت جلسه روز گذشته احمد مددی با مظاهری اینگونه به پایان رسید که سنگربان استقلال به جای دریافت مطالباتش از قرارداد فصل نخستش با آبی پوشان، می تواند رضایت نامه اش را دریافت کرده و راهی هر باشگاهی که می خواهد، بشود. چیزی که صادقی وکیل مظاهری نیز روز گذشته به آن اشاره کرد.

نکته مهمتر اینکه در صحبت های روز گذشته فرهاد مجیدی و تشکر او از احمد مددی و همچنین تأکید روی حضور علیرضا رضایی سنگربان تازه به خدمت گرفته شده در استقلال، نشان می دهد که سرمربی آبی پوشان نیز قصد ندارد در مجادله میان مظاهری و مددی دخالت کند و تصمیم را بر عهده باشگاه گذاشته است.

تمامی شواهد حاکی از این است که کار رشید مظاهری و استقلال گره خورده است. دروازه بان آبی پوشان در برزخ ماندن یا جدایی از این تیم قرار دارد و به درستی مشخص نیست تکلیف او چه خواهد شد. مظاهری علاقه زیادی به ماندن در جمع آبی پوشان دارد و حتی ممکن است از تمام خواسته هایش بگذرد و در تیم ماندگار شود. مانند تصمیمی که دیروز گرفت و در تمرین استقلال نیز حاضر شد.

ساعات پیش رو برای دو طرف بسیار مهم است و هنوز به درستی مشخص نیست مظاهری چه تصمیمی برای فصل بعد خواهد گرفت: استقلال، گل‌گهر یا شاید بازگشت به فولاد خوزستان؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها