|

مظاهری: حرف‌هایم را در اینستاگرامم می زنم!

رشید مظاهری

رشید مظاهری سنگربان استقلال پس از خروج از ساختمان باشگاه استقلال، گفت که صحبت هایش را در اینستاگرامش اعلام می کند.

لینک کوتاه کپی شد

رشید مظاهری سنگربان استقلال ظهر امروز در محل ساختمان این باشگاه حاضر شد. از صبح امروز اخباری مبنی بر احضار سنگربان آبی ها به کمیته انضباطی باشگاه به گوش می رسید و این مسئله از سوی دو طرف تأیید یا تکذیب نشد. با این وجود و در حالیکه نه احمد مددی مدیرعامل استقلال و نه فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان در ساختمان باشگاه حضور نداشتند، مظاهری به آنجا رفت و اعلام کرد که پس از خروج از دفتر باشگاه، به گفتگو با خبرنگاران می پردازد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه، مظاهری پس از اتمام جلسه ای که دقیقا مشخص نیست با چه شخصی برگزار شده، با حالت عصبانی از ساختمان باشگاه خارج شد و بدون اینکه با خبرنگاران به گفتگو بپردازد، تنها به گفتن این جمله بسنده کرد که صحبت هایش را از طریق صفحه شخصی اش در اینستاگرام منتشر می کند.

نکته مهم اینکه مظاهری به هنگام خروج از ساختمان باشگاه استقلال، برگه ای در دست داشت که هنوز به درستی مشخص نیست این برگه حاوی چه چیزی بوده ولی گفته می شود مظاهری در جلسه کمیته انضباطی حضور یافته و برگه ای هم که در دست داشته، جریمه ای است که از سوی باشگاه برای او در نظر گرفته شده است.

باید منتظر ماند و دید واکنش رشید مظاهری به اتفاقات چند روز گذشته چه خواهد بود و در جلسه امروز که مشخص نیست با کدام یک از مدیران باشگاه برگزار شده، دقیقا چه چیزی گذشته است. به نظر می رسد طی ساعات آینده وضعیت سنگربان آبی پوشان تعیین تکلیف شده و اینکه او بالاخره در این تیم ماندگار است و یا اینکه از جمع شاگردان مجیدی جدا خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها