|

جدا شده های سپاهان تا الان

سپاهان

جدایی احسان حاج‌صفی کاپیتان تیم ملی نه تنها از نظر فنی که از نظر روحی هم سپاهان را تحت تاثیر قرار داد.

لینک کوتاه کپی شد

سپاهان فصل گذشته تا آخرین هفته توانست مدعی اصلی قهرمانی باقی بماند. شاگردان محرم نویدکیا فصل سختی را برای سرخپوشان تهرانی رقم زدند اما در آخرین قدم کم آوردند. این تیم هم مانند پرسپولیس بازیکنان کلیدی خود را از دست داده اما نشان داده برای جذب بازیکنان موردنظرش کوتاه نخواهد آمد. آن‌ها با جذب شهریار مغانلو اولین دوئل خود مقابل پرسپولیس را برنده شدند تا نشان دهند این فصل می‌خواهند قدرت‌مندتر از فصل گذشته برای رسیدن به جام تلاش کنند.

جدا شده‌های سپاهان

احسان حاج‌صفی: جدایی کاپیتان تیم ملی نه تنها از نظر فنی که از نظر روحی می‌تواند سپاهان را تحت تاثیر قرار بدهد. حاج‌صفی در این سال‌ها یکی از ابزار لازم برای قهرمانی بوده است و حتی در سالی که کمی از اوجش فاصله گرفته بود، نقش مهمی در تیم نویدکیا بازی می‌کرد. او با رفتن به یونان، دغدغه‌های کادرفنی را برای پیدا کردن بازیکن جانشینش زیاد کرده است. 

پیام نیازمند: شوک‌های نقل و انتقالاتی به سپاهان قبل از پایان فصل شروع شده بود و رفتن پیام نیازمند به پرتغال یکی از این شوک‌ها بود. 

مرتضی منصوری: او زمانی به عنوان یکی از بهترین مدافعان لیگ به سپاهان آمد اما در این تیم نتوانست خیلی بدرخشد. رفتن منصوری اتفاقی قابل پیش‌بینی بود. حضور این بازیکن در نساجی مازندران شاید بتواند شروعی دوباره برای این بازیکن باشد. 

محمد محبی: شاید در حالت عادی رفتن محمد محبی اتفاق خوبی نبود اما معاوضه او با شهریار مغانلو یک برد برای سپاهانی‌ها محسوب می‌شود. محبی هم به پرتغال رفت تا خیال نویدکیا را بابت خط حمله تیمش حتی در صورت رفتن سجاد شهباززاده راحت کند. 

مهدی ترکمان: بازیکن چپ‌پایی که به عنوان ستاره به سپاهان آمد اما در ترکیب پرستاره سپاهان نتوانست جایی برای خود دست و پا کند. البته مصدومیت مزید برعلت شد تا او نتواند در سپاهان به آنچه حقش است برسد. ترکمان برای شروع درخشش خود قراردادش را فسخ کرد تا به تیم جدیدی برود. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها