|

شیمبا به زودی استقلالی می شود؟

شیمبا، مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از اینکه تیم پرطرفداری مثل استقلال به من پیشنهاد داده احساس غرور می‌کنم.

لینک کوتاه کپی شد

لوسیانو پریرا (شیمبا) در ارتباط با فصلی که در فولاد خوزستان پشت سر گذاشت، عنوان کرد: فصل گذشته یک فصل طولانی و خسته کننده بود و خوشبختانه همه چیز در پایان به خوبی و خوشی تمام شد و ما توانستیم قهرمان جام حذفی شویم. این کار به هیچ عنوان اتفاق کوچکی نبود و فولاد در شرایطی در جام حذفی قهرمان شد که خیلی از تیم‌های مطرح ایران چشم به قهرمانی در این جام داشتند. برای رسیدن به قهرمانی تیم‌های مطرحی را شکست دادیم و در فینال هم مقابل استقلال به پیروزی رسیدیم و همین موضوع اهمیت قهرمانی فولاد را بیشتر کرد.

وی ادامه داد: در لیگ برتر هم می‌توانستیم رتبه بهتری به دست بیاوریم ولی همه می‌دانند فولاد در این مسیر سخت با چه مشکلاتی مواجه بود. باید از زحمات مدیران باشگاه از جمله سعید آذری و همچنین جواد نکونام و دیگر اعضای کادر فنی فولاد تشکر کنم. از هم تیمی‌های خودم که یک فصل خوب را در کنار آنها پشت سر گذاشتم، نیز تشکر می‌کنم. از محبت همیشگی مردم اهواز و همچنین هواداران فولاد هم کمال تشکر را دارم و خیلی خوشحال شدم که توانستیم با قهرمانی در جام حذفی قسمتی از محبت آنها را جبران کنیم.

پریرا در ارتباط با بحث حضورش در استقلال و پیشنهادی که از این باشگاه دریافت کرده است، اظهار داشت: استقلال یکی از تیم‌های بزرگ و پرطرفدار در فوتبال ایران و پیشنهاد این تیم باعث غرور من است. هنوز در کشور برزیل هستم و تصمیمی در مورد فصل آینده نگرفته‌ام و باید همه چیز را مورد بررسی قرار دهم. امیدوارم در نهایت یک تصمیم خوب بگیرم.

شیمبا در مورد اینکه آیا این احتمال وجود دارد که در فولاد بماند گفت: فولاد را از صمیم قلب دوست دارم و روزهای خوبی را در این تیم پشت سر گذاشتم. هر وقت تصمیم نهایی خودم را بگیرم در این زمینه حرف‌هایم را خواهم زد. مسئله مهم این است که همه چیز را در کنار هم بگذارم و در نهایت تصمیمی بگیرم که از لحاظ فوتبالی به سودم باشم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها