|

آقای اسدی با کدام کارنامه برای پرسپولیس اینقدر ناز می‌کنی؟

رضا اسدی

اسدی که این چند روز مدام اسمش حوالی استقلال و پرسپولیس شنیده می‌شد یک درخواست سنگین داشته که فعلا کارش را با پرسپولیس به بن بست کشانده است.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در نقل و انتقالات تقریبا به خواسته‌های خود تحت لیست یحیی گل محمدی دست یافته و در تمدیدی‌ها و جذب بازیکنان جدید تیم سمیعی توانسته انتظارات سرمربی سرخ‌های پایتخت را تا حدود زیادی برآورده کند. در این میان تمدید با کمال و جذب مهاجم مدنظر گل محمدی و یک هافبک به جای احمد نوراللهی در حال حاضر اهم اقدامات باشگاه و به قولی آخرین گلی است که خواهد زد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از گل، جدا از ماجرای خط حمله که توپ بین شهباززاده و شهریار مغانلو مدام در حال چرخیدن است، یکی از گزینه هایی که خیلی سروصدا این روزها داشت و حتی بیشتر هواداران آن را یک بازارگرمی دانستند، به ماجرای جذب رضا اسدی بازیکن سابق تراکتور بر می‌گردد که یک فصل ناموفق را در فوتبال اتریش سپری کرد. بازیکنی که تیمش سقوط کرد و مصدومیت طولانی مدتش آنچنان باعث نشد خروج پرسروصدای این بازیکن و لژیونر شدنش را توجیه کند.

اسدی که طی این چند روز مدام اسمش حوالی استقلال و پرسپولیس شنیده می‌شود طبق اخبار منتشر شده در رسانه‌های مختلف و همچنین فضای مجازی یک درخواست سنگین با کلی آپشن داشته که همین مساله گویا ماجرای برگشت او به فوتبال ایران را به بن بست رسانده است. اسدی و این رفتار او باعث شده حالا هواداران استقلال و پرسپولیس و به خصوص سرخ‌ها که او را نزدیک تر به خودشان می‌دانند نسبت به رفتارهای او واکنش نشان دهند. جایی که هواداران معتقدند این بازیکن با کدام سابقه فوتبالی و کدام کارنامه چه ملی و چه بازی در اروپا این همه به قولی ناز دارد و برای پرسپولیس که هیچ وقت تکیه بر اسم‌ها نداشته شرط و شروط می‌گذارد. حتی برخی هواداران پا را فراتر گذاشته‌اند و به یحیی و سمیعی هم تاختند که چرا این قدر باشگاه باید برای یک بازیکن وقت بگذارد تا او را به خدمت بگیرد در حالی که هیچ کارنامه مثبتی در عملکرد او نیست و حتی به خاطر اسم او از روی نام گزینه‌های دیگر که شاید عملکردشان بهتر برای پرسپولیس بود گذشتند.

هرچه هست اسدی در همین بدو مطرح شدن نامش برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس آنچنان مورد استقبال هواداران این تیم قرار نگرفته و به قولی بابت رفتارهایی که برای عقد قرارداد داشته آن هم با شرط و شروط خاص، موضع گرفته اند. در کنار این اگر ماجرای رقم قرارداد این بازیکن که گفته می‌شود خیلی فراتر از سطح پرداختی‌های باشگاه برای جذب و حتی تمدیدی‌ها بوده، شرایط اعتراض‌ها را بالا ببرد و به نظر نمی‌رسد سمیعی بخواهد روی این موضوع ریسک کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی