|

همه گزینه های روی میز پرسپولیس برای خط حمله

پرسپولیس ۴ گزینه برای خط حمله خود دارد که شانس یکی از آنها بیشتر است. به نظر می رسد که خط حمله پرسپولیس در تابستان تغییر قطعی خواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

 پرسپولیس ۴ گزینه برای خط حمله خود دارد که شانس یکی از آنها بیشتر از دیگران است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از شفقنا، به نظر می رسد که خط حمله پرسپولیس در تابستان تغییر قطعی خواهد داشت. عیسی آل کثیر و مهدی عبدی قطعا در تیم باقی خواهند ماند با این حال سرخ پوشان نیاز به جذب یک مهاجم دیگر دارند که ۴ گزینه پیش روی باشگاه را بررسی می کنیم

قوچان نژاد؛ خیلی دور

قوچان نژآد مدتها است که گزینه مورد علاقه پرسپولیس برای خط حمله است. از زمان برانکو تا کنون بحث حضور این مهاجم باتجربه در سرخ پوشان مطرح است. قوچان نژآد فصل خوبی را در فوتبال هلند سپری نکرد با این حال او همچنان مشتریانی دارد و پرسپولیس اگر می خواهد که این مهاجم باتجربه را جذب کند باید بیشتر از مغانلو هزینه کند و به همین خاطر باید از همین الان بی خیال جذب این بازیکن شد چرا که باوضعیت مالی که سرخ پوشان دارند جذب مهاجمی مانند قوچان نژاد بسیار بعید و دور از ذهن است.

رضا-قوچان‌نژاد

شهباززاده؛ امیدوار

بحث حضور شهباززاده در پرسپولیس با جدیت مطرح شد و حتی فرجی عکسی از این بازیکن را هم با پیراهن سرخ پوشان منتشر کرد اما هر چه گذشت او از پرسپولیس دورتر شد. باوجود آنکه شهباززاده اعلام کرد که راهی پرسپولیس و یا استقلال نخواهد شد اما همچنان امید به جذب این بازیکن وجود دارد.

شهباززاده

کی روش استنلی؛ در دسترس

بدترین فصل حضورش در فوتبال ایران را تجربه کرد. از یک طرف آسیب دیدگی و از طرف دیگر نیمکت نشینی باعث شده است تا او در آستانه جدایی از سپاهان باشد. خبرهای درباره علاقه پرسپولیس به جذب این بازیکن به گوش می رسد اما بعید به نظر می رسد که یحیی گل محمدی چنین ریسکی کند و این بازیکن ناآماده را جذب کند.

97-07-c23-973

پاکدل؛ نزدیک ترین گزینه

او فصل بسیار خوبی را با آلومینیوم پشت سرگذاشت و از بهترین های لیگ بیستم بود. پاکدل به صورت آشکار و نهان نشان داده که طرفدار پرسپولیس است و دوست دارد که راهی سرخ پوشان شود.

پاکدل از بازیکنانی است که عاشق پرسپولیس است و این می تواند زمینه موفقیت او را در تیم مهیا کند. این بازیکن در لیست یحیی بعد از شهباززاده قرار دارد و به نظر می رسد که منتظر پایان این ماجرا است. باتوجه به اینکه مغانلو راهی سپاهان شد  و جذب قوچان نژاد بعید و شهباززاده دور از ذهن است باید منتظر حضور پاکدل در پرسپولیس باشیم.

حامد-پاکدل

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها