|

متلک تاریخی اسطوره پرسپولیس به شهریار مغانلو

شهریار مغانلو

مرتضی فنونی‌زاده با اشاره به جدایی مغانلو خاطرنشان کرد: من اصلا این بازیکن را پرسپولیسی نمی‌دانم. بازیکنی که ۶ ماه برای تیم بیشتر بازی نکرد.

لینک کوتاه کپی شد

مرتضی فنونی‌زاده در مورد جدایی احمد نوراللهی، حسین کنعانی‌زادگان و شهریار مغانلو از پرسپولیس اظهار داشت:

نوراللهی ۷-۸ سال برای پرسپولیس زحمت کشید و دین خود را به این باشگاه ادا کرد. او اکنون می‌خواست به خارج از کشور برود تا آینده‌اش را بسازد. نمی‌توان به او خرده گرفت اما حسین کنعانی‌زادگان فقط دو سال برای باشگاه بازی کرد و به اندازه توانش برای پرسپولیس زحمت کشید. او باید بیشتر در تیم می‌ماند و دینش را به پرسپولیس و هواداران ادا می‌کرد.

وی افزود: از اینکه کنعانی‌زادگان از تیم رفته هم خوشحالم هم ناراحت، برای خود کنعانی‌زادگان خوشحالم چون او باید آینده‌اش را بسازد فوتبالیست خیلی سریع پا به سن می‌گذارد و اکنون باید به فکر آینده و زندگی‌اش باشد اما به خاطر اینکه غیبت او می‌تواند به تیم لطمه بزند برای تیم و هواداران ناراحتم. می‌دانید که زوج خط دفاعی یکی از پست‌های مهم و حساس در تیم است.  بعید می‌دانم فصل آینده گل‌محمدی به سیدجلال حسینی زیاد بازی بدهد. در خط هافبک سرلک و کامیابی‌نیا حضور دارند و جای نوراللهی را پر خواهند کرد.

مرتضی فنونی‌زاده با اشاره به جدایی مغانلو خاطرنشان کرد:

شهریار مغانلو در پرسپولیس تبدیل به چهره‌ای ویژه شد وگرنه او در تیم پرتغالی سانتاکلارا یک بازیکن سکو نشین بود. این بازیکن چقدر در لیگ پرتغال گل زده است؟! من اصلا این بازیکن را پرسپولیسی نمی‌دانم. بازیکنی که ۶ ماه برای تیم بیشتر بازی نکرد. قطعا فصل آینده پرسپولیس می‌تواند بیشتر به مهدی عبدی اتکا کند. عیسی آل کثیر هم بازیکن گلزن و خوبی است. البته پرسپولیس در حال حاضر در خط حمله ذخیره طلایی ندارد. فصل گذشته عبدی ذخیره طلایی بود و گل‌های حساسی برای پرسپولیس زد. اکنون در خط دفاع پرسپولیس به اندازه کافی بازیکن دارد اما در خط حمله نیاز به یک مهاجم به عنوان ذخیره طلایی داریم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها