|

هواداران استقلال از تصمیم فرهاد راضی نیستند!

Farhad Majidi shaynews

هواداران استقلال از تصمیم سرمربی این تیم مبنی بر خروج نام امین قاسمی نژاد از لیست نقل و انتقالاتی آبی‌پوشان گله‌مند هستند.

لینک کوتاه کپی شد

به نظر می‌رسد کار انتقال امین قاسمی نژاد به باشگاه پرسپولیس تمام شده باشد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد باید قاسمی نژاد را در فصل جدید شاگرد یحیی گل محمدی بدانیم.

 به گزارش «شایانیوز» به  نقل از شفقنا، آبی پوشان پایتخت که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به شدت پیگیر جذب امین قاسمی‌نژاد بودند، حالا با نظر فرهاد مجیدی دیگر تمایلی برای جذب این مهاجم نخواهند داشت. گویا فرهاد مجیدی در پست قاسمی نژاد روی شیمبا مهاجم بزیلی فولاد نظر داشته و سرمربی استقلال به علت بالا بودن سن هر دو بازیکن تنها به جذب یکی از آنها اکتفا کرده است. امین قاسمی نژاد هم در که در نیم فصل دوم بارها از علاقه خود برای پیوستن به استقلال پرده برداشته بود حالا به مجبور خواهد بود پیراهن پرسپولیس را برتن کند.

این تصمیم فرهاد مجیدی باعث گله‌مندی هواداران استقلال شده است، هواداران ناراضی آبی پوشان پایتخت معتقدند، شم بالای گلزنی قاسمی‌نژاد یک سر و گردن بالاتر از دیگر مهاجمان حاضر در لیست مجیدی خواهد بود و در صورت پیوستن امین قاسمی نژاد به جمع سرخپوشان آنها باید در فصل بعد حسرت عدم جذب وی را بکشند.

برخی خبرها هم حاکی از این است که یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال هم در تماس با قاسمی نژاد از این بازیکن خواسته است تا فعلا با پرسپولیسی ها قراردادی امضا نکند تا فرهاد مجیدی راضی به جذب وی شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها